Utboksing av hverdagsbeater!

Medlem
30. mars 2011
Sted
Oslo
Ja, for det er ingen som slår denne IMO som hverdagsklokke. Den ble plukket opp i Oslo i går av en særdeles hyggelig fyr fra Trondheim. Det ble litt kaffe og aldri så liten gtg hvor vi begge klådde iherdig på jentene til hverandre som seg hør og bør.. Du skal vite at den har fått et trygt og godt hjem i Oslo!

Tilbake til det viktige. Denne har jeg visst at skulle bli min beater i ett år, og den har bare vokst seg mer og mer inn i mitt hjerte.. I går ble ønsket om den og kjærligheten til den fullbyrdet. Og hvilken bedre måte å gjøre det på med en helt strøken komplett V-serial, kanskje en av de siste produsert av klassikeren..

Velkjent?
CE4768B1-orig.jpg

Der ja..
D35F14BB-orig.jpg

En dykker hvertfall.. Hmm toolkit
383D97CE-orig.jpg

Ahh, Seadweller 16600, helt perfekt på alle måter
1BAF60C1-orig.jpg

Og et par WS
5FB0DA4F-orig.jpg

9504D12B-orig.jpg

Jeg er overlykkelig!!!

Da var studielånet nedbetalt og klokkene renner inn :)

Din heldige f... dette er en fantastisk klokke, SD V-serie er også spådd en meget lys fremtid. Dette er helt klart en klokke jeg garantert skal ha inn en gang.

Gratulerer så mye med flott klokke! Sea-Dweller er en av favorittklokkene mine. :)

Hverdagsbeater hit og hverdagsbeater hit.
Dere urvanner jo grailbegrepet for oss med ETA-ræl og Japan-dykkere ;)

Men et grattis skal du så definitivt ha! Konge-ur

Gratulerer så mye - fantastisk klokke som jeg driver og sikler på selv!

Grattis med klokke som egentlig skulle bli min, men Relox fikk kalde føtter og ønsket og beholde den:evil:......
Beholden den my ass;);)

Mvh
Timebandit

Det ble den nye PO i stedet timebandit? Det var kjedelig å høre. Du får plukke opp neste som kommer!