Alle som har ventet på klokkepakke i posten vet hvor ulidelig lang tid 3 dager plutselig føles. Jeg har derfor fulgt "programmet" "Posten - minutt for minutt" (alias Postens sporing) på internettet med stor interesse og spenning
I dag kom endelig pakken, og jeg var på postkontoret ca 5min etter at meldingen kom..
[/IMG]
[/IMG]
Den sorte boksen?
[/IMG]
[/IMG]
Hmm.. Omega+neopren
[/IMG]
Det kan selvfølgelig ikke være noe annet enn havets monster
[/IMG]
Obligatorisk ws
[/IMG]
Det er bare en helt fantastisk klokke! Føles den altfor stor og tung? Nei, faktisk ikke
Da jeg vasket bilen i kveld, var det en ting som slo meg.. Det er første gangen jeg har på en klokke der jeg er mer bekymret for å lage riper i bilen enn i klokka Dette er en toolwatch i ordets rette forstand, for denne kan du bruke som hammer
I dag kom endelig pakken, og jeg var på postkontoret ca 5min etter at meldingen kom..
Den sorte boksen?
Hmm.. Omega+neopren
Det kan selvfølgelig ikke være noe annet enn havets monster
Obligatorisk ws
Det er bare en helt fantastisk klokke! Føles den altfor stor og tung? Nei, faktisk ikke
Da jeg vasket bilen i kveld, var det en ting som slo meg.. Det er første gangen jeg har på en klokke der jeg er mer bekymret for å lage riper i bilen enn i klokka Dette er en toolwatch i ordets rette forstand, for denne kan du bruke som hammer