I går når jeg rengjorde sluket i badet i 2 etg ble samboeren ganske perpleks når det rant vann ut av lampen i rommet rett under. Det virker som det er en utfordring med membran i overgang til sluk på badet i 2 etg. Jeg har sjekket med forsikringsselskapet og dette dekkes naturligvis ikke, men vi kjøpte boligen ny for under fem år siden og jeg tror derfor dette må kunne være en reklamasjonssak. Jeg har både advokat og takstmann på saken (da jeg frykter at selger/entrepenør kan forsøke seg på en lettvint løsning og at jeg blir stående som svarteper den dagen vi skal selge) og saken reklameres til uken. For ordens skyld har dusjen fungert helt utmerket siden vi flyttet inn for fire år siden, min lekmannsvurdering er at da renner vannet rett ned i sluket, mens jeg nå spylte "sidene" av sluket/gulvet hvor membranen burde tatt av for vannet.
Min fråga er da, virker dette som en kurant sak ift reklamasjon til utbygger, et fire år gammelt bad skal da være tett? Vi er litt småsvette akkurat nå i og med at vi nettopp har brukt en del penger på å utvide kjøkkenet. Murphys law I guess.
Min fråga er da, virker dette som en kurant sak ift reklamasjon til utbygger, et fire år gammelt bad skal da være tett? Vi er litt småsvette akkurat nå i og med at vi nettopp har brukt en del penger på å utvide kjøkkenet. Murphys law I guess.