Utpakking av 116523!

Medlem
28. jan. 2013
Innlegg
1.839
Sted
Bergen
Hei alle sammen! Etter mye om og men med meg selv, klarte jeg endelig å få tak i ett stykke ur jeg lenge har hatt lyst på. Tingen var egentlig at jeg skulle kjøpe den i bursdagsgave til meg selv når jeg fylte 20 år, men ettersom at dette er et halvt år til å jeg er en utålmodig sjel når det kommer til handel av nye ur, så gikk hele planen i vasken. Angrer ikke akkurat på det for å si det sånn!:) Boksen min begynner å bli komplett, det eneste som mangler er en ordentlig diver, så vi for se hva de neste måndene bringer, og etter å ha vært her inne på Tidssonen stort sett dagelig det siste halve året, så blir det sikkert sub!;) Nok om det, la meg heller få lov til å legge ved noen bilder hvor jeg stolt pakker ut uret:

Pakken er sendt!
20130610_160246.jpg


Da var den kommet på bordet, klar for utpakking!
IMG_2245.jpg


IMG_2246.jpg


IMG_2247.jpg


IMG_2248.jpg


IMG_2249.jpg


IMG_2250.jpg


IMG_2251.jpg


IMG_2252.jpg


IMG_2253.jpg


IMG_2255.jpg


IMG_2254.jpg


IMG_20130611_142753.jpg


Kommer noen bilder til av uret når jeg får tid, og den blir sikkert å se i "Dagens klokke" tråden! Er strålende fornøyd, og den sitter som et skudd!

Ha en fin dag alle sammen!:)
 
Gratulere så mye :)

Den har jeg også kikket flere ganger. Nydelig ur og skiven skiller seg ut :)

Kos deg masse med den.
 
Holy smoke, den var fin. Jeg er ingen stor fan av Daytona, men denne likte jeg særs godt, og tatt i betraktning andre ur jeg egentlig ikke har likt, men som nå er i boksen, så vet man aldri ...

Gratulerer så mye med flott klokke!
 
Oh man, for en sommerklokke! På lenken eller en nato med frisk fareg og gullspenne :D Det er ikke mange two-tone klokker jeg liker, fra Rolex er denne en av de fineste komboene av gull og stål jeg kan tenke, spesielt med den skiven! Gratulerer så mye!
 
Flott klokke!!! Grattis!!! Liker at de som har lyst på TT går for TT!

Ps, mye gøy unboxingaktivitet i dag:)