Etter en lang tids søken etter et fint armbåndsur til meg selv i forbindelse med at jeg har vært 25 år på samme arbeidsplass har valget endelig blitt tatt.
Jeg har alltid hatt lyst på en litt stor klokke og derfor gikk turen i dag til Ikea! Og der fant jeg en riktig så fin sak til kun kr 15,-!
Stor og fin var den og altså den eksklusive Rusch fra Ikea.
Tenker at den gjør seg fint på armen jeg. Men den passer vel kanskje best på garasjeveggen. Tror det er greit å sjekke om det er noe mere i den sorte posen.
Jo så sannelig: det er mere oppi der. Syns jeg skimter en natorem også, men den passer vel neppe på Rusch'en. Men den sorte og gule esken ser interessant ut.
Vi får åpne den og se hva som er inni der:
En ny boks?
Og masse fine papirer!
Og et veldig flott kort også
Men denne interessante boksen i skinn må vi jo se nærmere på.
Hva skjuler seg inni den mon tro?
En sort skinnrem faktisk.
Og litt mer interessant:
En Breitling SuperOcean Heritage 46!!!
Ja det var altså denne jeg valgte til slutt. Og før jeg var på Ikea med kona i dag, var vi altså innom urmaker Jacobsen på Lillestrøm, og handlet denne
Et par bilder til:
Og til slutt, endelig på plass på håndleddet mitt.
Regner med at dette vil bli en trofast følgesvenn i lang tid.
Jeg har alltid hatt lyst på en litt stor klokke og derfor gikk turen i dag til Ikea! Og der fant jeg en riktig så fin sak til kun kr 15,-!
Stor og fin var den og altså den eksklusive Rusch fra Ikea.
Tenker at den gjør seg fint på armen jeg. Men den passer vel kanskje best på garasjeveggen. Tror det er greit å sjekke om det er noe mere i den sorte posen.
Jo så sannelig: det er mere oppi der. Syns jeg skimter en natorem også, men den passer vel neppe på Rusch'en. Men den sorte og gule esken ser interessant ut.
Vi får åpne den og se hva som er inni der:
En ny boks?
Og masse fine papirer!
Og et veldig flott kort også
Men denne interessante boksen i skinn må vi jo se nærmere på.
Hva skjuler seg inni den mon tro?
En sort skinnrem faktisk.
Og litt mer interessant:
En Breitling SuperOcean Heritage 46!!!
Ja det var altså denne jeg valgte til slutt. Og før jeg var på Ikea med kona i dag, var vi altså innom urmaker Jacobsen på Lillestrøm, og handlet denne
Et par bilder til:
Og til slutt, endelig på plass på håndleddet mitt.
Regner med at dette vil bli en trofast følgesvenn i lang tid.