utpakking av julegave

Medlem
7. des. 2010
Sted
Bergen
Pakke fra Japan i dag. Julegave til kona. Regner med det er trygt å poste her siden det fremdeles er større sjanse for snø i h... enn at hun leser på TS :)

Hun prøvde speedyen min på en dag og ville ikke ta den av igjen. Det var da jeg fikk ideen. Hun går ikke med dameklokker (noe jeg forstår godt, finnes det egentlig så mange pene dameklokker?), så da tenkte jeg en speedy kunne være en fin gave, men den var litt for stor for henne. Damespeedyen liker jeg ikke, så da måtte det bli en speedy reduced. Hun er heller ikke så begeistret for lenker, så for sikkerhets skyld har jeg satt den på en brun Hirsch. Håper og tror dette vil falle i smak.

TBE_0914.jpg

TBE_0915.jpg

TBE_0916.jpg

TBE_0922.jpg

Sammen med speedy pro:
TBE_0917.jpg

Jeg ser at de ser nesten like store ut her, men bildet er nok tatt litt på skeiva, det er en markant størrelsesforskjell.

Som du sier... Det finnes ikke fine dame klokker.. Men denne derimot! Nom Nom Nom :D

Takk for det! Det var jo ikke noe sjokk at dere ville bifalle valget av gave :razz:

Har forresten målt forskjellen nå, og den er akkurat 3mm. Lugs er 18 vs 20.

Denne går rett hjem Tore, passe med 39 for kvinnemennesker. Og ved siden 69' din blir det der perfekt. Gratulerer til kona på forhånd!

Ypperlig gave :D

Hvilken selger benyttet du?

En japansk ebay-storselger som nettopp har vært omdiskutert i en annen tråd, sabashioyakiz1. Har bydd på alt han har helt til min prisgrense tikket inn. Jeg ga etterhvert opp å prøve å skille på bildene, for alle klokkene så jo nye ut, og det gjorde sannelig den jeg fikk også. Sannsynligvis har/er han en meget proff polerings-wizard.

Som du sier... Det finnes ikke fine dame klokker.. Men denne derimot! Nom Nom Nom :D

Tenkte jeg bare skulle slå det fast med bildebevis:

Omega-Speedmaster-Ladies.jpg

thumb.php@id=21268&fullwidth=true.jpg

Kjenner jeg blit litt lei meg av denne tråden... Dette uret var nøyaktig samme plan som jeg hadde til samboer`n. Var å kikket på uret igår og det så bra ut, desverre kunne jeg ikke bli enig med selger om pris:mad: Tror nok at det hadde blitt en fantastisk fin julepresang som hun hadde hatt glede av i lang tid fremover.

Jaja, tilbake på tegnebrettet og tenke ut noe annet lurt.

Note to self: Ikke vise denne tråden hjemme!

Hun blir sikkert kjempe fornøyd!

Denne klokken vokser på meg! Utrolig flott gave Tore ;) Jeg burde også funnet noe fint til min samboer.. hmm.

Den største gleden man kan ha er å gjøre andre glad - Ho Ho Ho ;) ?

Jeg får jo en del glede av denne selv også da (i tillegg til givergleden), i og med at jeg kommer til å få se mye til den :cool:

Dette blir andre klokken hun får av meg, og da er det stopp. Hun vil egentlig bare ha en klokke, men jeg vet jo at hun liker speedyen svært godt. Hadde jeg gitt henne en tredje ville det nok blitt trøbbel :eek: