utpakking av noe litt aent

Medlem
31. juli 2010
Sted
Stavanger
jaja. fått meg ei penn. vel, hva skal man si, den skriver "pent"

photo1.jpg

photo2.jpg

photo3.jpg

photo4.jpg

Meisterstück? Ser veldig fin ut, gratulerer! Kan du skrive noen ord om hvorfor du valgte akkurat denne? Jeg er selv på kjøper'n ;)

Dette er en starwalker modell 8485. Grunnen til at jeg valgte denne er en kombinasjon av slank og elegant design. Se her for flere bilder på MB sin hjemmeside. Dessuten synes jeg den flytende MB logoen tar seg best på en mørkere farge. derfor den svarte fargen. Så på flere meisterstuck-modeller men til slutt trakk denne modellen det lengste strået.

Kjøpt på Ebay av selgeren "caliberswiss". Denne selgeren er en kjent klokkeselger på både trf ("Mosco") og wus ("caliberswiss") og har svært gode referanser. Selv om han ikke er den aller billigste så synes jeg sikkerheten av å kjøpe fra en seriøs aktør er verdt de hundrelappene ekstra.

Til alle dere som ikke har prøvd en skikkelig MB-pen så er det absolutt å anbefale. Den ligger fint i hånden og vektbalansen kjennes bra ut.

Gratulerer med ny flott pen! MB kan sine saker og har vel laget penner i 150pilogbue år.. De nyeste klokkene demses er heller ikke å forakte. De har omtrent størst vekst av alle om dagen pga veldig hett marked for dem i Asia. Du får følge ppp med en sånn.

Gratulerer med ny penn. Er den verdt prisen? Jeg tror aldri jeg har hatt en penn dyrere enn gratis (og jeg mister dem konstant. Tror ikke jeg bør ha en tusenkronerspenn).

Gratulerer med ny penn. Er den verdt prisen? Jeg tror aldri jeg har hatt en penn dyrere enn gratis (og jeg mister dem konstant. Tror ikke jeg bør ha en tusenkronerspenn).

Skal love deg at du ikke mister en fin penn :) En flott Mont Blanc legger opp til å bli tatt vare på

Gratulerer! Jeg er ikke kontorråtte (eller jo forresten, jeg er jo det men ikke en slik dresskledd en da) men har min med hver dag. Bruker man mer en tusen spenn på klokke så kan man jaggu dra til med skikkelig kulepenn.

For noen år tilbake så glemte en av konsulentene jeg bruker en Montblanc fyllepenn igjen i møte. Tok selvsagt vare på den - og endte med å bruke den tom for blekk.....Var helt solgt. Problemet er selvsagt at dette ikke koster tusen kroner - regn med 4000 og oppover. Og tro meg - du mister ikke disse pennene. De er med hele tiden - i tillegg så vet alle hvem sin penn det er i tilfelle du har klart å legge den fra deg. Om man foretrekker fyllepenn eller kulepenn er dog en ren smaksak - det å ha sin helt egne flotte penn er deilig følelse. Litt som å sammenlikne en 100 kroners quartz-klokke(Bic) med en Jaeger (Montblanc)

@ErikR. Grattis!
Har stor forståelse for fine penner - er som en flott klokke

Grattis.:D
Den er som du selv skriver; Nice.

Irriterende hvordan man får lyst på nye unyttige ting av å henge her på TS.;)