utpakking av ny klokke

U

Uregistrert bruker 2159

Guest
Da var det på tide med en ny utpakking.

Klokken er kjøpt hos Chronoshop.no

Anbefaler Chronoshop for dem som vurderer å handle der. God pris, rask levering og veldig god kommunikasjon.

Bilder:

En liten teaser:)

IMAG0047.jpg

Edit: Nå har jeg fått tatt noen bilder:)

Valget sto mellom en Stowa Flieger og Archimede. Det var et vanskelig valg, men grunnet litt lang leveringstid og dårlig tålmodighet ble valget enklere. Jeg hadde i tillegg lyst på en klokke som var større enn 40mm. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med valget jeg har gjort. Syntes Archimede XL var en veldig fin klokke.

IMAG0048-1.jpg

IMAG0049.jpg

IMAG0050.jpg

IMAG0051.jpg

IMAG0052.jpg

IMAG0053.jpg

IMAG0055.jpg

IMAG0054.jpg

IMAG0056.jpg

Har en Toshireim med mitt navn på som ble sendt igår, gleder meg til å få den. Kan hende dette blir et dumt spørsmål men jeg spør for det:
Kan jeg bruke den orginale foldespennen sammen med Toshireim eller blir skinnet for tykt?

Grattis med et flott ur!
Har en Toshireim med mitt navn på som ble sendt igår, gleder meg til å få den. Kan hende dette blir et dumt spørsmål men jeg spør for det:
Kan jeg bruke den orginale foldespennen sammen med Toshireim eller blir skinnet for tykt?
Når det gjelder Toshi, er de ofte 4mm, dette kan nok bli i overkant for deployanten din. Jeg har brukt en lik deployant på en rem som jeg tror var ca 3mm, og det gikk såvidt. Du får bare prøve når den kommer, men det spørs....