Hvor kan man pakke ut en klokke på jobb uten å se ut som en komplett idiot? Møterom kanskje, men ingen ting var ledig på sekundet. Garderoben i treningsrommet borti en krok får duge.
Hva skal jeg si? Jeg er nok bitt av basillen. Etter at jeg prøvde Patek Philippe var likssom ingen ting annet bra nok lenger.
Ingen andre klokker ble brukt, så jeg prøvde å bytte litt hit og dit for å finne ut om jeg var lei av klokkene. Det nye som kom inn, vekket heller ikke de store følelsene. Så de siste ukene har jeg solgt unna det jeg ikke får bruk for videre.
Så over til dagens nyankomne:
Jeg liker sommer
Jeg liker gull
Og jeg er en av de få som liker hvit skive bedre enn sort
Jeg var derfor riiiiiiiimelig kjapp på avtrekkeren når denne ble presentert meg i slutten av forrige uke. Dette er en ettertraktet modell som det er vanskelig å få tak i og det gjør bare saken enda bedre.
Vi kjører på!
Patek Philippe Nautilus 5711
Klokken fremstår som ny og det er just the way I like it!
Hva skal jeg si? Jeg er nok bitt av basillen. Etter at jeg prøvde Patek Philippe var likssom ingen ting annet bra nok lenger.
Ingen andre klokker ble brukt, så jeg prøvde å bytte litt hit og dit for å finne ut om jeg var lei av klokkene. Det nye som kom inn, vekket heller ikke de store følelsene. Så de siste ukene har jeg solgt unna det jeg ikke får bruk for videre.
Så over til dagens nyankomne:
Jeg liker sommer
Jeg liker gull
Og jeg er en av de få som liker hvit skive bedre enn sort
Jeg var derfor riiiiiiiimelig kjapp på avtrekkeren når denne ble presentert meg i slutten av forrige uke. Dette er en ettertraktet modell som det er vanskelig å få tak i og det gjør bare saken enda bedre.
Vi kjører på!
Patek Philippe Nautilus 5711
Klokken fremstår som ny og det er just the way I like it!
Redigert: