Utpakking av Tudor Prince Oysterdate (ADVARSEL: unødvendig mye bilder).

Medlem
17. feb. 2011
Sted
Vestland
Jeg tok altså sjansen på å kjøpe en Tudor av en hyggelig selger på Ebay, og i dag kom pakken:
PA107914.jpg

PA107915.jpg

PA107916.jpg

PA107917.jpg

PA107918.jpg

PA107923.jpg

PA107924.jpg

PA107925.jpg

PA107940.jpg

PA107941.jpg

PA107927.jpg

PA107931.jpg

PA107935.jpg

PA107936.jpg

PA107934.jpg

PA107937.jpg

PA107938.jpg

PA107939.jpg

PA107932.jpg

Liker stilen på denne klokken, har selv en til tider "retro" stil så liker at dennne klokken er veldig umoderne i sin størrelse på kun 34 mm :eek:

Hva tror dere om klokken? Er det mye uoriginalt? Ifølge selger er både skiven og viserene originale.

Mitt førsteinntrykk av klokken er iallefall veldig bra.

Mvh
Vidar.

Jeg vet ikke så mye om originaliteten, men jeg vet at jeg liker den meget godt! Fin størrelse til deg :D

Jeg kan ikke hjelpe deg med noe info om hva som er org. eller ikke, så jeg sier bare: Gratulerer med Tudor klokke:)

Heisann, den var utrolig fin! Grattis! Er det lov å spørre om sånn ca hvor mye man må ut med for en slik?

Jeg vet ikke så mye om originaliteten, men jeg vet at jeg liker den meget godt! Fin størrelse til deg :D

Takk. Ja mine pingle håndledd kan leve med 34 mm, Omegaen min er på 41,5 mm, den føles ganske stor. 42mm er nok absolutt det største jeg kan ha på håndleddet uten at jeg føler meg rar..

Jeg kan ikke hjelpe deg med noe info om hva som er org. eller ikke, så jeg sier bare: Gratulerer med Tudor klokke:)

Ser bra ut den, grattis! :)

Veldig fin klokke det der. Klassisk, kan man vel si.

Gratulerer så mye!

Takker så mye folkens!

Heisann, den var utrolig fin! Grattis! Er det lov å spørre om sånn ca hvor mye man må ut med for en slik?

Jeg ga rett over 500$, toll og avgifter kommer i tillegg. De koster naturlig nok mer dersom lenke følger med.

Gratulerer så masse

Takk!
En vakker Tudor:D:D Nå må du bare sette den på nato;)

Nato? Passer det? Må kanskje prøve uansett:D Men har ikke nato med riktig størrelse (19mm), kanskje jeg klarer å presse på en 20 mm?

Gratulerer med en pen klokke. Jeg kan heller ikke se om noe skulle være uoriginalt, men her er bilde av min for sammenlikningens skyld :)

P1000126.jpg

Kan ingenting om Tudor, men jeg liker denne klokka. Ser ut til å være i ganske god stand også. Tipper den vil passe ei litt solid, brun reim.
Ser ut til å være rette størrelse for deg også.

Nydelig klokke!

Jeg kan ikke svare deg på om alle deler er orginale desverre, men den har nokk en oppusset skive og visere etter hva jeg kan se :)

Gratulerer med en pen klokke. Jeg kan heller ikke se om noe skulle være uoriginalt, men her er bilde av min for sammenlikningens skyld :)

Takk for det, den ser bra ut med lenke også . Kanskje jeg må kikke rundt litt etter en Tudor / Rolex lenke?

Kan ingenting om Tudor, men jeg liker denne klokka. Ser ut til å være i ganske god stand også. Tipper den vil passe ei litt solid, brun reim.
Ser ut til å være rette størrelse for deg også.

Takker, må se litt etter andre reimer ja :)

Gratulerer med meget pen Tudor :)

Grattis!

Denne likte jeg utrolig godt! :D

En flott klassiker. Gratulerer.:D

Takker folkens!

Nydelig klokke!

Jeg kan ikke svare deg på om alle deler er orginale desverre, men den har nokk en oppusset skive og visere etter hva jeg kan se :)

Takk for det, kan godt være det, men det er ok.

Alle Oyster-kasser gjør seg på Nato:) Det som er bra med 19mm lugs er at både 18 og 20mm passer.
Det skal prøves ut!

Kjempefin. Definetivt verdt å se etter en lenke. Da blir den uendlig mye kulere og føles en god del større.