Utvalg av Longines i Oslo?

Medlem
26. nov. 2010
Sted
Bodø
Hei, nå og da streifer jeg forbi hovedstaden, og det slår meg at nesten alle urmakerforretninger har fått inn et utvalg av longines.
Desverre er det hydroconquest, conquest, legend diver og ymse damemodeller som går igjen hos samtlige.

Vet dere om en forhandler i Oslo som har et bredt utvalg, med f'eks heritage serien?

Urmaker Christensen på Storo pleier å ha et godt utvalg! :)

Aldri sjekket der, får ta en tur innom neste gang. Pleier bo innenfor ring 1 pga konferanser, og har ikke funnet rare greiene. Sist jeg var innom bjerke avd paleet, var det kanskje fem longines klokker i utstilling.

Aldri sjekket der, får ta en tur innom neste gang. Pleier bo innenfor ring 1 pga konferanser, og har ikke funnet rare greiene. Sist jeg var innom bjerke avd paleet, var det kanskje fem longines klokker i utstilling.

Enig i at det er litt kronglete å komme seg dit, men det er verdt turen når du først kommer frem. Blir alltid god mottatt der, selvom jeg bare titter ;) Parkeringshuset der er i mine øyne håpløst, så mitt beste tips vil være å ta trikken til Storo, den går relativt ofte og slipper deg av rett utenfor. God jakt! :D

Når du først er kommet til Storo kan det være verdt bryet å ta turen innom Thune i etasjen under Christensen. Sist jeg var der hadde de et godt utvalg i bl.a. Flagship og flere andre Longines modeller.

Vedr. Christensen og Thune på Storo Storsenter.
Som andre har nevnt så har begge normalt et bredt utvalg av Longines inne. Sist jeg var innom Christensen var både Flagship, Legend Diver og Heritage Conquest i både sølv og sort i monteret.

Den enkleste og raskeste måte å komme seg dir fra Sentrum er ikke med trikken, men med T-banen. Både Ringen og Storo tar deg dit på 12 - 14 minutter fra sentrum.