Uvanlig farge på skiven

Medlem
16. juni 2009
Er det flere der ute som har klokker med litt uvanlig farge eller fargekombinasjoner på skiven?

Kjøpte den i fjor. Var usikker på om jeg skulle gå for en mer tradisjonell sølvfarget skive eller denne litt mer freshe gul-fargen. Valgte den siste som dere ser og angrer ikke :D

IMGP1311.jpg

IMGP1318.jpg

Takk for det siggen7. Den snart 40 år gamle centenaire'en din ser forresten nyere ut enn min :mrgreen:

HerrUr skrev:
Takk for det siggen7. Den snart 40 år gamle centenaire'en din ser forresten nyere ut enn min :mrgreen:
Ja, hvis det havde været en omega eller så meget andet, så havde dommet været RE-DIAL, men Eterna var langt bedre på skiver end de fleste, så den skal nok stemme

vh

topale skrev:
Nydelig klokke! Jeg har den samme med svart skive, og har ikke nok lovord om klokken :D

Helt enig. En klassisk designet kasse med en solid lenke og lås pluss den artige datovarianten. Må selvfølgelig få berømme deg for din gode smak :D

Bullit skrev:
Nydelig klokke og fin farge på urskiva! Må si jeg ble litt fristet...

Takk for det Bullit. Urmaker Hauge her i Bergen satte kroken på døren i fjor vår og solgte ut Eterna- klokkene sine til halv pris. Slo til, selv om den i utgangspunktet ikke ikke sto på ønskelisten min. Mitt første impulskjøp faktisk :mrgreen: