Våre kvinner.

Medlem
28. jan. 2008
Sted
.
Vi kjøper og selger klokker, remmer, deler, buckles, t-skjorter etc etc..
Mange gjør dette i smug, spesielt ovenfor den bedre halvdelen fordi de ikke har særlig empati og medfølelse
for oss klokkomane.
Jeg vet om menn som smugler inn klokker og gjemmer dem for kvinnen, og hvis de vi blir spurt sier vi som regel, "nei, denne klokken er gaaammmel..." " har du ikke sett denne før??" "nei.. jeg gjorde et kjempe godt kjøp" (Les. Erik N :) )
Nok om det.
Det jeg egentlig lurer på er, hva har våre koner/kjærster/samboere på armen?? Hva slags klokke har våre kvinner?
Kan vi forsvare våre klokkekjøp.

Kom igjen forumsmedlemmer ikke vær redd for å si det.

Min samboer har flere billigklokker som hun har kjøpt selv.

Når det gjelder mitt klokkekjøp her forleden var hun med meg da jeg dro kortet, så noe hemmelighold er det heldigvis ikke snakk om i vårt forhold. Dessuten har jeg lovet henne et "skikkelig ur" og.

Min kjærste går med en klokke vi plukket ut sammen En Zoccai .. Det er ikke noe sånn "super klokke" men den har italiensk design og sveitsisk urverk. Den har også sort skinnrem med foldespenne. Egentlig veldig pen jente klokke.

Mer info: http://www.zoccai.com/home.html collections... watches og første Zen.. da er det den helt til høyre.

Hei

Må si jeg kanskje er litt "quilty as charged" på det området,
kjenner meg litt igjen i det du skriver.Ingen løgner men litt pynting på sannheten.Hun har et eget firma hvor hun driver med smykkeproduksjon/design etc. og har 30par støvletter 25jakker etc..
men liker ikke klokker:( og bruker mobilen til å se tiden :oops:
http://www.heddaxc.com/
skulle ønske hun skjønte at klokka er mannens nesten eneste mulighet til "smykke" interesse uten å bli en jålebukk..
dd90831d.jpg

Best,
J.Cat

"When the going get weird, the the weird turn pro"

Ja Centurion
Det er slik det skal være....
Syns egentlig klokka var litt tam i forhold til henne.. ;)

Best
J.Cat

Hei

Kona hadde en Swatch klokke i mange år. Men den tok til slutt kvelden og det passet ganske bra for da hadde jeg kjøpt en fin TagHeuer til henne. Jeg kunne godt ha kjøpt noe enda finere men hun har ikke interesse så da er det ikke noe stort poeng. Men det virker ut som hun er veldig fornøyd med Tag'en :D