for daglig sporty bruk...
Står selv mellom en del valg...
1. Nye keramiske subben, ok pris ifra gråmerked i USA, men denne kommer sannsynligvis synke kraftig i pris om noen måneder
2. Tudor chrono heritage, liker designen meget godt og bra pris men den er likvell en Tudor, litt Rolex-wannabee stemplet
3. Submariner LV (ikke-keram) eller en Zenith Daytona da de klassiker og er gode investeringer på lang sikt
4. Zenith el primero nye vintage retro klokke, men vanskelig å finne for kjöp
5. Audemars piguet Royal Oak Offshore, fortsatt kul og droppet kraftig i pris ... men dyr for daglig bruk og har den gått ut på dato i stil?
Akkurat nå mye inn på en klassik LV eller nye keram sub ... Hype hype!
Rjkersem; har prövt deepsea'n för men mine armer klarte ikke den
Jeg kikker meg rundt etter en pen, nyere 16610 sub - så for meg er nok dette drømmeklokka
-Stowa Marine Original - vurderer denne som 18årsgave til meg selv. Synes den er skrekkelig lekker, erkeklassisk og noe jeg kan ha LENGE, men er usikker på hva som er penest mtp vanlige tall, romertall, sekundviser eller date ved 6-tallet o.l. Tar gjerne i mot innspill her!!
-En form for B-Uhr/klassisk flyver - enten Stowa Flieger, noe a la Steinhart eller noe annet som ikke er alt for dyrt. Tar i mot forslag her også, trenger flere alternativer.
+1Hoho, det dere karakteriserer som klokke til daglig SPORTY bruk, er for meg klokker som ikke hadde fått wt om det var noe sporty involvert.
+1
Jakter ivrig på en Panerai om dagen, men den får i alle fall ikke være med på ordentlig aktiviteter.
Til slikt bruk har jeg veldig lyst på en Suunto Core. Lav profil på håndleddet, tåler mye juling, billig rem, ekstremt god lesbarhet, kompass og stoppeklokke og tåler milevis med sti-sykling uten å riste i filler
Morsomt å se hva enkelte ønsker seg for daglig sporty bruk her ja Men vi definerer vel "sporty" litt forskjellig alle sammen