Mulig det, hvis du tenker økonomisk. Den er mindre pen nå, og da er den neppe penere om ti år - hva med å heller kjøpe klokka man liker?Air king blir underdogen alle ønsker de hadde kjøpt om 10 år.
Panerai er 47mm - gå for 372.Vil du ha dn panerai så hadde jeg kjøpt en 1392. Stor nok til å være tøffe og liten nok til å være dress. 42mm panerai er helt perfekt.
Har eid: 005,312 og 1312.
Nei, det har ikke blitt handel enda, jeg sitter litt på gjerdet enda. Men det blir nok handel i løpet av vinter eller tidlig vårHar det blitt noen handel @GrimReaper ?
...slenger ved et bilde Rolex sitt sorte får for å pynte opp tråden litt...
Vis vedlegg 126568
Ja, det er trist men i Saastad sitt tilfelle så var det ikke annet å vente. Det var virkelig ikke bra sist jeg var innom. Ryktene gikk om at Lervik skulle ut også, men det ble brått stille igjen. Noen som vet?Trist, håper inderlig ikke Lervik er neste
Ja, det er trist men i Saastad sitt tilfelle så var det ikke annet å vente. Det var virkelig ikke bra sist jeg var innom. Ryktene gikk om at Lervik skulle ut også, men det ble brått stille igjen. Noen som vet?
Service og kundebehandling var greit, det sto ikke på det. Men fullstendig nedslitte gamle lokaler og 2-3 ur i utstilling vitnet om at noe var i gjære. Har vært kunde der i mange år men de to siste besøkene mine der gjorde meg temmelig sikker på at det nærmet seg slutten på Rolex-eventyret.Hva mener du med at det ikke var bra?
Ingen fare med Lervik. De satser og satses på av Rolex, og har blant annet nylig utvidet med helt nytt serviceverksted i egen etasje detaljinnredet etter instruks fra Rolex. De har nå urmakere og utstyr for å ta service på enkelte Rolex-modeller som eneste urmaker i Norden. Så Lervik forblir Rolex AD, ingen tvil.Ja, det er trist men i Saastad sitt tilfelle så var det ikke annet å vente. Det var virkelig ikke bra sist jeg var innom. Ryktene gikk om at Lervik skulle ut også, men det ble brått stille igjen. Noen som vet?