Valgets kvaler.

Medlem
16. nov. 2010
Sted
Oslo
Så mange klokker, så liten tid, så alt for lite penger. Vel vel et klokkekjøp blir det i sommer men hva?

Har jo lenge gått og gnålet om at jeg SKAL ha en speedy pro 3570.50.00

Så nå har jeg startet letingen. Akkurat for sent til å kjøpe den som gikk her for en ukes tid siden.

Underveis har jeg nå begynt å sikle på PO 2201.50.00 eller 2201.51.00.

Og som om ikke det er nok så dukker denne opp.
http://www.briljantwatches.com/no/viewitem.asp?iid=575&gid=55

Tudor Daytona. Helvete den ser fresh ut på bildene.

Jeg tør snart ikke surfe mer for det ender bare opp med at jeg blir tullete og får lyst på enda flere klokker.

Hjelp. Vær sâ snill og kom med synspunkter.

Mvh Espen

Tudor Daytona. Helvete den ser fresh ut på bildene.
Denne kjøpte jeg i høst og byttet den inn nå nylig i en hvit Exp II.. Tudoren er nyservet og går som en drøm. Problemet for meg var at den føltes litt "klumpete" og fikk mindre og mindre armtid, så prøv den på armen før du bestemmer deg.

Den Tudoren der har ligget ute en liten stund nå, og jeg har grublet like lenge på hvordan jeg skal få snudd på krona til å få kjøpt den:p Kjøper du den vil jeg vel kunne nyte bilder av unboxingen og ikke minst stiller jeg meg først i køen om den skal ut på markedet igjen... Kanskje har krona snudd seg litt bedre da:D

Speedy pro får min stemme, sikler på Jayeff sin selv;)

En klokke som må innom samlingen før eller siden, spørsmålet er bare når!

Støtter det. Kommer jo litt an på hva du har fra før, men jeg mener en speedy må komme før det meste.

Speedyen til Jayeff er VELDIG billig, ville slått til på den om jeg ikke hadde hatt en fra før ;)

Speedmaster!

Du så jo min på mesh på flydagen på Kjeller, men her er litt hjelp til å bestemme deg ;) :

IMG_0157.jpg

speedymobil.jpg

P1050744.jpg

Jeg tror du vil ende opp med stor ur glede uansett om du kjøper Tudoren eller Speedy.
Speedyen er så klassisk som det går an.
Egentlig den fullkomne chronografen.:D

Gud hjelpe meg som det klør i kjøpefoten når jeg ser den Tudor Chronoen.. Kanskje min 79280P trenger en bror på oyster.:p

Hei.

Supre innspill. Ser PO ikke får noen stående applaus akkurat, og at majoriteten heller mot Speedy.

Har sett den til Jayeff, som både er strøken og et kupp. Men det er et lite siffer der som ikke stemmer. Har hele tiden tenkt at det er 3570.50.00 som gjelder, bortsett fra 321 kaliber da selvfølgelig, men tenkte jeg for en gang skyld ikke skulle kjøpe vintage.

Men fortell meg gjerne at jeg tar feil. Ser jo at klokken til Jayeff har en mye høyere nypris.