var innom bjerke i dag

Medlem
30. sep. 2008
Sted
Oslo
Så denne så vidt når vi var i Basel også, den er bare en prøve som blir lansert senere, bjeke hade fått låne en av prototypene noen dager, jeg var tilfeldigvis innom i dag og fikk prøve den på hånden, tror dette blir en hit.
Rolex-GMT-Master-II-116710.jpg

PS var egentlig ikke lov å fotografere , så ikke kopier bildet til andre forum

Hehehehe! Det er i alle fall en god PS jobb. Gud som jeg ønsker at de slipper en sånn!

Yes! Men helt sykt fin blåfarge på det bildet! Kan ikke Rolex få ut fingern...

Underskriftskampanje folkens?

Er det lov å spøke om sånt?!
Trodde det bare gjaldt tulleting som politikk og skatter og sånt.:mrgreen:

Gikk fem på her også!

Men steike, hadde Rolex sluppet en sånn en ville jeg glatt ha lagt meg i sovepose utenfor Bjerke før åpningstid for å sikre meg et eksemplar!

Føyer meg inn i rekka over de som gjorde ekstra store øyne over den her (så den til overmål først i dag, også...)
Jøye bøye dette hadde var lekkert gitt.

Helt realistisk, hva er oddsen for at Rolex går vekk fra grønn gmt-viser og grønn skrift så fort? Om de gjør det blir det sikkert om 50 år like stas med green gmt som det i dag er med red sub.

Helt realistisk, hva er oddsen for at Rolex går vekk fra grønn gmt-viser og grønn skrift så fort? Om de gjør det blir det sikkert om 50 år like stas med green gmt som det i dag er med red sub.

Det ville vel være en logisk ting å gjøre dersom de kom med en ny pepsi-utgave?

Det ville vel være en logisk ting å gjøre dersom de kom med en ny pepsi-utgave?

Jeg vil da tro at de gjør som tidligere, samme klokken, kun annen bezel. Kan ikke huske at det har vært noe annet en bezelen som har gjort en Pepsi til en Pepsi. Håper da ikke at de lanserer en helt ny modell, det har jeg ikke råd til :p

Jeg vil da tro at de gjør som tidligere, samme klokken, kun annen bezel. Kan ikke huske at det har vært noe annet en bezelen som har gjort en Pepsi til en Pepsi. Håper da ikke at de lanserer en helt ny modell, det har jeg ikke råd til :p

Hehe... Det er vi to om ;)

Men, personlig er jeg av den oppfatning at en GMT-Master med pepsi bezel og grønn viser/skrift ikke ville ha blitt så veldig fint.

Hehe... Det er vi to om ;)

Men, personlig er jeg av den oppfatning at en GMT-Master med pepsi bezel og grønn viser/skrift ikke ville ha blitt så veldig fint.

Det er jeg helt enig i. Selvom jeg synes den nøytrale grønnfargen gjør seg mye bedre mot det sorte skiven. Mulig dette er grunnen til at Rolex ikke har kommet med c-pepsi. Kanskje de venter noen år før de lanserer en ny gmt med rød skrift igjen.

Skulle Rolex kommet ut med en ny Pepsi, så hadde de nok aldri brukt grønn skrift og viser. Men kan se for meg at det kommer en svart/grønn bezel versjon før en pepsi desverre.

Men jeg lever i håp om en Pepsi :) Nå er det ett år til neste avsløring kommer, så vi får heller smøre oss med tålmodighet å kose oss med de som er tilgjengelige.