varm velkomst

Medlem
26. april 2008
Sted
Sola
Vil med dette bare takke spesielt JoLu for en snerten velkomstgave jeg fikk i forbindelse med at jeg flakset til meg medlemsnummeret #100.

Et snerten bilde, mest sannsynlig av JoLus egen underarm, med pen pynt. Litt tekst og anbefalinger, spesielt setningen: "spar til den du virkelig vil ha, og ikke kjøp billige varianter, du kommer til å kjøpe drømmeklokken før eller siden uansett" gikk rett hjem hos min bedre halvdel. Ikke direkte posetivt først, men etter en diskusjon og litt lett bortforklaring, kommer det seg.
I tilleg fulgte det med en Rolex travel puch i grønt skinn. Har ikke i dag en klokke som fortjener slik komfort under reise, men håper nå snart å treffe på en. Den passet forøvrig meget fint rundt min iPhone, selv om samboeren min mener det er i overkant klysete med Roexhylster til telefonen:D

Var forøvrig i min barndomsby i sist uke, ikke noe som å være i bartebyen å se på klokker. Brukte en drøy time i Nordre hos en urmaker, prøvde litt forskjellig, både Omega, Breitling, Rolex, Tag. Må si jeg falt litt for Breitlig Navitimer, ikke den største varianten. Prøver nå å få innpass her i huset for innkjøp, spørs om vi må få tak i en konekvittering som ikke viser den reelle prisen.

Lars

Velkommen til en trønder !

Følger du med i forumet, vil du nok få mange gode ideer å bygge videre på ! Breitling er intet dårlig valg.

Det kommer en liten oppmerksomhet fra meg også, - har vært på en liten ferie og kom tilbake i natt... ;)

Bare hyggelig, LarsB. Og når det gjelder konekvitteringer har vel de fleste her lang erfaring med slikt.
"Den kostet jo litt, men jeg byttet X mot Y og fikk råd til Z som jeg solgte for overpris og så var det et fantastisk tilbud som man ikke kan si nei til, den kommer til å være verdt det tidobbelte om noen år, bedre enn penger i banken..." - osv.

Jaja. Lykke til!

JoLu

Og ikke slik:

"Det er jo mine penger, kan vel bruke dem på det jeg vil."

:D

Det blir lettere jo flere du har, som med alle samlinger. "Nei, denne er ikke ny, den har ligget i safen i et par år, tenkte det var på tide å lufte den litt."

:mrgreen:

Jeg har også brukt følgende triks:

Lagt bort en av de klokkene hun har vært vant til å se i trygg forvaring utenfor synsrekkevidde, og sagt at jeg har byttet den bort mot den nye jeg plutselig hadde på armen..

Etter et par måneder har jeg kunnet ta frem den gamle og bruke den igjen - uten at hun tenker noe spesielt over dette.. :D

Eller så er det jo den velbrukte setningen som også var nevnt i et innlegg over: "Jeg fikk den så billig at det er umulig å tape penger på den - bedre enn å ha pengene i banken!"

Henrik

Måtte nesten bare tilføye at jeg også har fått en pakke i posten av BRIO.
Dette varmer sterkt nå i den siste eksamenstiden jeg vil ha på en stund.
merker det er fryktelig lett å gli ut fra den manta en del av fagene nå krever, å heller glir over på diverse tegning, her illustrert med en snerte AP logo, legg merke til Chopard pennen som lå i pakken jeg mottok.
[attachment=0:h40owolv]IMG_0039.jpg[/attachment:h40owolv][attachment=0:h40owolv]IMG_0039.jpg[/attachment:h40owolv]
Ettersom det naturlig nok blir mye pc bruk for tiden, blir det også mye "scoping" på diverse klokkefora, og interessen stiger eksponensialt med tid.