Vaske klokke

Medlem
2. jan. 2013
Innlegg
4
Hei,

Har en Breitling SA lurer på hvordan jeg best mulig kan vaske/rense klokken med husholdningsprodukter. Vil ha den blank å fin igjen.
Lunkent Zalo vann & q-tip?

Noen som har noen tips de vil dele :)
 
Vær sikker på at kronen er skrudd igjen, jeg pleier å vaske mine i lunkent Zalo vann, funker perfekt. Enkelte mener Zalo er for sterkt for gummipakninger??? Bruk da isteden hårsjampo eller noe annet som ikke er så "Sterkt" som Zalo. Gammel tannbørste er min favoritt og tørking med mikrofiberklut.
Tom
 
Hei,

Har en Breitling SA lurer på hvordan jeg best mulig kan vaske/rense klokken med husholdningsprodukter. Vil ha den blank å fin igjen.
Lunkent Zalo vann & q-tip?

Noen som har noen tips de vil dele :)

Kjør på med Zalo-vann og tannbørste for å ta alle kriker og kroker. Mye omdiskutert om Zalo tørker ut pakningene, men jeg mener at hvis man følger anbefalte service intervaller, så er det ikke noe problem med litt oppvask av klokka! :)
 
Takk for tips! :) Det ble lunket Zalobad med tannbørste (til frøkna :p ) Nå skinner den godt i solen igjen :D
 
Hehehe, jeg satt meg Q-tips og sprit for reingjøre låsen på lenka her om dagen. Det var litt skiiit inni der. Jeg må ha støv på hjernen eller noe. hehehe :rolleyes: