UJU
Støttemedlem
Har seriøst vurdert denne som er på salg til 28k hos Lervik ur. Må jo ha en skikkelig vekkerklokke må vite.
Har seriøst vurdert denne som er på salg til 28k hos Lervik ur. Må jo ha en skikkelig vekkerklokke må vite.
Hva jeg har i hånden når jeg sover er vel strengt tatt en privatsak.
Men definer gjerne "vekkeruret" først....
Det har du strengt tatt helt rett i, men som en kommentar til ditt "sover du virkelig med ur på armen..." måtte spørmsålet formuleres litt annerledes mtp mobil og vekkerur, da disse under normale omstendigheter aldri befinner seg på armen.
Vekkerur; en klokke som vanligvis står på nattbordet og som ringer eller på annen måte signaliserer at forhåndsinnstilt klokkeslett er nådd, med det formålet å vekke en som sover eller påminne om at "nu er det dags".
(dette er jo som hentet ut fra Wikipedia)
Ja, her går det for seg. Godt å se
Digger den Louis Vuitton'en altså, Mathfjeld. Og det at det er quartz er vel nesten en fordel når det kommer til stillestående bordklokker, er det ikke? Jeg synes ihvertfall det. Armbåndsur derimot, er en helt annen business
Dere som vet mye om Panerai: Er den klokken på side 1 ute av produksjon, evt hvor skaffer man en?
Jeg har en slik:
http://royaldesign.no/viewitem.aspx?ID=5652
Mest fordi jeg fikk den i julegave av jobben, men synes den er ganske fin også. Når man presser den ned ovenfra lyser displayet opp i mørket. Ellers er det ikke bakgrunnslyst, og dermed holder det ene AA batteriet leeeenge
Of course, Minuteman!
Det var bare fristende å dra temaet litt ut.....
Vekkeruret hos meg er B&O, linket tidligere i tråden. Ellers er hånden/hendene pent i "over-dyna-posituren".
Tror jeg.
Mest fordi jeg fikk den i julegave av jobben
Jeg har en slik:
http://royaldesign.no/viewitem.aspx?ID=5652
Mest fordi jeg fikk den i julegave av jobben, men synes den er ganske fin også. Når man presser den ned ovenfra lyser displayet opp i mørket. Ellers er det ikke bakgrunnslyst, og dermed holder det ene AA batteriet leeeenge