Veldedighetsauksjon, avsluttes Lørdag klokken 16.00

Medlem
8. mars 2010
Sted
Over fjorden
Veldedighetsauksjon

Etter storhandling av remmer og påfølgende utdeling til egne klokker (og min brors klokke) sitter jeg igjen med disse.

SavedPicture-2.jpg

Begge to er 22mm, en rød, en hvit. Sikkert flott om sommeren!

Springbars: inkludert.
Frakt: inkludert.
Produsent: ukjent
Materiale: den hvite er skin. Den røde er vist "Lorica", et kunstmateriale som tåler vann. Perfekt for bading altså!
Pris: Startpris 0,-
Auksjonsslutt: Høyeste bud Lørdag klokken 16.00 vinner auksjonen!

Veldedihet:
Det har seg slik at en nær venninne av meg sammen med en annen har påtatt seg ansvaret for den økonomiske driften av et barnehjem i Ghana. Malin og Malin jobber idealistisk, de tar selv alle administrative kostnader vedrørende overførsler etc. Du kan lese om barnehjemmet her.
Hentet fra nettsiden:
Har du 20 kroner i måneden du ikke vet hva du skal bruke til? Har du lyst til å gi 100 kroner i måneden eller mer? Alle monner drar!
Husk at man får kjøpt 2 kilo kjøtt for 30 kroner, så alle beløp - store eller små - er hjertelig velkomne!
Alle engangsbeløp tas også imot med stor takknemlighet.

For å gjøre det hele litt mer spennende, de to remmene er jo tross alt ganske verdiløse :D, sier jeg det slik at jeg setter ut to, hemmelige, ekstrapriser som avsløres ved fastsatte beløp. Jeg garanterer ikke at det blir value for money, men det blir nå litt mer spennende!

Budgiving og Betaling
Bud kan leveres som svar i denne tråden, eller pr pm. Da vil jeg poste ditt bud anonymt i denne tråden. Betaling kan øverføres direkte til barnehjemmet, varene sendes så snart dokumentasjon (kvittering fra nettbank etc.) på at beløpet er overført foreligger. Jeg tar kontakt med vinner vedrørende detaljer.

Ekstrapriser

Hemmelig ekstrapris 1:
350,- passert etter 17 timer. Den første ekstraprisen er en regimental nato i franske farger, 20mm.
WP_000121.jpg

Hemmelig ekstrapris 2:
Avsløres om budene passerer 600,-

Jeg har konsultert Juice før jeg posted denne tråden og har fått hans velsignelse. :)

Du byr for begge uansett, 20 kroner it is!

1,3 kg kjøtt er en god pris for disse det. Jeg er fornøyd med alle beløp over 0 kroner :D

Gratulerer til Jardar, som vinner av den lille auksjonen! :D

Utover 2 remmer og en nato (han alt har 2 av fra før, viser det seg! :D) fikk han også, ved hjelp av de andre som bød, gledet de som driver barnehjemmet! ;)

400,- kommer veldig godt med i driften, skal ikke ekstreme beløp til for å utgjøre forskjell for en gruppe. :)

Gratulerer til Jardar, som vinner av den lille auksjonen! :D

Utover 2 remmer og en nato (han alt har 2 av fra før, viser det seg! :D) fikk han også, ved hjelp av de andre som bød, gledet de som driver barnehjemmet! ;)

400,- kommer veldig godt med i driften, skal ikke ekstreme beløp til for å utgjøre forskjell for en gruppe. :)

Og bare for skoj, så dobler jeg innsatsen ;)

:oops:

Overbragte det til Malin, hun ble veldig glad! Det er vanskelig å få store, faste sponsorer til slikt arbeid som dette. Så hennes arbeid fokuserer på at bekker små blir stor å. Kjekt å se at andre også blir litt engasjert!