Vellykket modding!

Faren med å gjøre slike ting er at klokken plutselig kan likne veldig på det skrapet man blir tilbudt på stranden i syden. Men synes denne moddingen gjorde klokken temmelig heit!
Om man kunne skaffet til veie den blå hvitgullskiven i tillegg hadde vi jommen snakket :p

Faren med å gjøre slike ting er at klokken plutselig kan likne veldig på det skrapet man blir tilbudt på stranden i syden. Men synes denne moddingen gjorde klokken temmelig heit!
Om man kunne skaffet til veie den blå hvitgullskiven i tillegg hadde vi jommen snakket :p

Diskuterte dette litt med rousp i går. Selv om det unektelig ville ha vært kult med helblå SS, så blir det litt WG-wannabe :p

Men, den komboen av blå bezel-insert og sort skive gjør SS´en dritkul! :D

Skikkelig lekkert.

Skulle ønske Rolex lagde denne her med hvitt gull i stedet for gult gull (ja hva hadde da vært poenget med den i helgull hvit, men det er det jo 'ingen' som kjøper likelvel)

basel-2009-rolex-submariner-116613lb-97203-gold-steel-blue-dial1.jpg

Diskuterte dette litt med rousp i går. Selv om det unektelig ville ha vært kult med helblå SS, så blir det litt WG-wannabe :p

Definitivt - men det er klart, du betaler ut-av-hvitøyet for WG-modellen, en klokke som jeg aldri har sett live.

Men, den komboen av blå bezel-insert og sort skive gjør SS´en dritkul! :D

Uten tvil! Passer som hånd i handske :D

Nei, at de ikke lager TT i hvitt gull skjønner jeg godt. Hva skal det være godt for?:confused::confused:

Noe må de som har vilje og evne til å betale ekstra for edle metaller få ha i fred. Forøvrig har jeg ved noen anledninger klådd litt på den nye suben i WG med blå skive/bezel og den er skikkelig nice! Blåfargen er ikke helt innertier IMO, men den gjør seg godt. Vekten er fantastisk!

Se det ja! En kjempeflott Breitling hommage fra Rolex...;) :p

Hadde nå bare Rolex stått bak dette. Da hadde lykken vært fullkommen! :D

For øvrig er jeg av den oppfatning at fargekombinasjoner ikke kan tas "patent" på. Men, denne tråden skal ikke handle om hommage/kopi-diskusjon.

Hadde nå bare Rolex stått bak dette. Da hadde lykken vært fullkommen! :D

For øvrig er jeg av den oppfatning at fargekombinasjoner ikke kan tas "patent" på. Men, denne tråden skal ikke handle om hommage/kopi-diskusjon.

He he. Prøver meg bare på å røre litt i gryta for å se hva som flyter opp.;)

Har lenge synes at den blå wg varianten er grisepen. Likeså den blå TT sub'en.
Er selvfølgelig heeelt enig i at lykken hadde vært fullkommen om denne fargekombo'en hadde blitt lansert.

He he. Prøver meg bare på å røre litt i gryta for å se hva som flyter opp.;)

Har lenge synes at den blå wg varianten er grisepen. Likeså den blå TT sub'en.
Er selvfølgelig heeelt enig i at lykken hadde vært fullkommen om denne fargekombo'en hadde blitt lansert.

;)

Jeg skjønte det :) Ville bare sette en stopper for en eventuell diskusjon før haiene og gribbene ankom :p

Nei, dette synes jeg ikke noe om. Å tukle med det ytterst perfekte skaperverket Rolex i sin visdom har skjenket jorden er i mine øyne helt feil! Klokka blir jo en bastard og en vanskapning, og at noen tør å vise seg med noe slikt har jeg store problemer med å forstå. At de tør!

Neida, bare kødder. Synes det var grisekult!:mrgreen:

Her har du en "helblå"
Liker Rolex best original, men det er greit å prøve med litt variasjoner:)

DSC07474.jpg