Ventepølse... En unboxing i én del

J

jayeff

Guest
Ingen teaser denne gangen, men heller ikke den store unboxingen som jeg hadde håpet kom denne uken.

Men, unboxing er uansett gøy :)

Hvit boblepose
DSC_0050.jpg

Som poseinspektørene straks tok fatt på. Disse "folka" sover ikke på jobben (resten av døgnet, derimot...)
DSC_0056-2.jpg

Posen ble forresten underkjent, da boksen innenfor var blitt skadet...

Inni posen fant jeg dette
DSC_0059.jpg

Blant annet et gratis verktøysett :)
DSC_0063-2.jpg

Merket er ikke helt ukjent for forumets pasienter
DSC_0065-1.jpg

Og bruksanvisningen (hvem leser egentlig slikt?)
DSC_0069.jpg

Det er ikke bare grønne bokser som er pene...
DSC_0074.jpg

Og inni boksen finner vi
DSC_0075-1.jpg

DSC_0078.jpg

En Hamilton Khaki Field Pioneer. En utrolig fin klokke med en herlig skinnrem. Typisk god Hamilton kvalitetsfølelse :) Bang for the buck!

Et WS til slutt
DSC_0086-1.jpg

Den var lekker, Jayeff! Utrolig classy modell med "creme"? skive og den reima? Får du godfølelsen? Og jeg må spørre hvor du skaffet den fra.(evt pm meg) Har vært på utkikk etter Team Earth utgaven! Og grattis :D

-V

Ingen teaser denne gangen, men heller ikke den store unboxingen som jeg hadde håpet kom denne uken.

Men, unboxing er uansett gøy :)

Et WS til slutt
DSC_0086-1.jpg

Den var lekker, Jayeff! Utrolig classy modell med "creme"? skive og den reima? Får du godfølelsen? Og jeg må spørre hvor du skaffet den fra.(evt pm meg) Har vært på utkikk etter Team Earth utgaven! Og grattis :D

-V

Takk for det :)

Ja, jeg får godfølelsen av denne :) Sitter veldig bra på armen.

Klokken ble innkjøpt fra jurawatches.co.uk og sendt med FedEx.

Gratulerer, denne klokken er rett og slett cool! Har kikket litt på denne selv, og unboxingen din bidrar vel ikke til at jeg får mindre lyst på et eksemplar!

Takk for gratulasjoner :)

De poseinspektørene er veldig flotte. Er det en spesiell rase?

Poseinspektørene er av rasen britisk korthår. Veldig kosete, oppmerksomhetssyke og "pratsomme". Og veldig glade i poser :)

Grattla :)

Men, men ... den var jo rett og slett lekker.
Instruksjons manualen var dog i det tykkeste laget. Kansje klokka har skjulte komplikasjoner ;)

Frode.

Goddamn! Fet som fy, ligner veldig på "Team Earth" modellen..... Jeg
kommer til å tråle kjøp og salg tråden dag og natt for å være først ute
når du blir flippelysten med denne;)

Takk for gratulasjoner :)

Kanskje jeg bør lese bruksanvisningen, Frode? Skjulte komplikasjoner... hmm... Spennende! ;)

Det var en nydelig pus, Marius :)

Goddamn! Fet som fy, ligner veldig på "Team Earth" modellen..... Jeg
kommer til å tråle kjøp og salg tråden dag og natt for å være først ute
når du blir flippelysten med denne

Jurawatches kaller det for en Team Earth-modell, men Hamilton kaller bare den med sort skive for Team Earth. Vet ikke helt hva som er forskjellen på disse, annet enn fargen. Mistenker at det i grunnen er alt...