Ventepølse.

N

Ndure

Guest
Har bestemt meg for å skyte gullfuglen i år, men merker at suget etter en ventepølse øker mer og mer. Derfor skal jeg tillate meg å kjøpe en ventepølse til max 4k. Har surfet litt på nettet og sett meg ut Tissot Visodate. Særlig den med "gull" kappe. :p

Som TS-kjernen sikkert vet, liker jeg at urene har et enkelt og stilfullt design. Når det gjelder str så har jeg bestemt meg for å prøve et hakk høyere enn 36mm. Så da kan 40mm være aktuelt.

Har noen tips til flere ur jeg bør sjekke ut? Er det ikke sånn at Certina også har en del fine ur til en billig penge?

- Ndure.
 
Hvordan har det seg at du ikke har sett på en sånn enda?:)

1170046816-15446.jpg
 
Certina er en ypperlig ventepølse.
Har selv en DS First og en DS Podium, begge med ETA verk som går meget bra.

Kan trygt anbefales, skjønt de kan være litt vanskelig å få tak i brukt.:p

Lykke til.
 
Certina er en ypperlig ventepølse.
Har selv en DS First og en DS Podium, begge med ETA verk som går meget bra.

Kan trygt anbefales, skjønt de kan være litt vanskelig å få tak i brukt.:p

Lykke til.

Er de det altså:p

Angrer som en hund på at jeg solgte den, men men, spist er spist osv.
 
Kom over Certina DS-1. Utrolig fine ur! :p

Da kan jeg velge mellom gullfarget kasse eller blank. :cool:

Certina-DS-1-Automatic-Rose.jpg

2007_04_20_ds1automatik_1.aspx
 
Hvis du søker etter Junghans "Max Bill"-serie finner du tre rimelige, men stilfulle mekaniske ur. Jeg har den med manuelt opptrekk, men liker best kronografen. Dette er min:
P1190771.jpg
 
Archimede og Junghans urene er lagret i bakhodet. ;)

Finnes det noen små røffe ur med gummireim? Kanskje noe alla Hublot. Samme pris. Kassestr. <-- 42mm.
 
Ut og handle i amerikanske dollar nå, ndure! Dollaren er lavere i kurs enn på lenge :)
 
Hvor får man denne til 4k?

Ja her har du fått gode tips allerede :) Evt eBay, som jeg gjorde - men ikke forvent å få den noe særlig rimeligere der enn prisene som er nevnt her.

Forøvrig en flott sak, om man vil ha seg en penklokke uten å spa ut alfor mye kroner.
Og spør du meg, gjorde den seg godt på TS-natoen også.

4440811205_528e708909_o.jpg


4440811685_053c1b13b8_o.jpg