- Medlem
- 13. juli 2014
Etter litt tråling for en stund tilbake var valget gjort, gjennomtenkt og omsider eksekvert. Bestilling ble gjort, og noen små uker senere troppet postmannen opp på døren i dag med en pakke.
Dette er første unboxing her, min tredje over en periode på noen år, men klokkene har en sterk tendens til å bli - og det er målet også med denne. Flere grunnet til at det ble akkurat denne, men det er også noe ved den som lenge har appelert til meg.
Avsender er opplagt, og det skal legges til at Lervik har vært et strålende bekjentskap i denne sammenhengen.
Inne i esken fant man dette - og noen vil vel allerede føle losen starte...
En hvit eske der inne - sier kanskje ikke mye...
Og enda en hvit eske , og da er er det noe som er avslørt allerede.
Spørsmålet nå er da hvilken modell - såvidt jeg har oppfattet er det (minst) to leire rundt denne. Som tidligere nevnt har jeg selv undersøkt grundig og hatt mine tvil. Men dette bildet avslører ikke riktig alt enda
Under det hvite papiret ligger det følgende:
Esken som spør om å få komme ut
Og ute er den:
Og inne i den finner man
Og den sitter nøyaktig slik den skulle. Undersøkelsene utført var som de skulle.
Dette er første unboxing her, min tredje over en periode på noen år, men klokkene har en sterk tendens til å bli - og det er målet også med denne. Flere grunnet til at det ble akkurat denne, men det er også noe ved den som lenge har appelert til meg.
Avsender er opplagt, og det skal legges til at Lervik har vært et strålende bekjentskap i denne sammenhengen.
Inne i esken fant man dette - og noen vil vel allerede føle losen starte...
En hvit eske der inne - sier kanskje ikke mye...
Og enda en hvit eske , og da er er det noe som er avslørt allerede.
Spørsmålet nå er da hvilken modell - såvidt jeg har oppfattet er det (minst) to leire rundt denne. Som tidligere nevnt har jeg selv undersøkt grundig og hatt mine tvil. Men dette bildet avslører ikke riktig alt enda
Under det hvite papiret ligger det følgende:
Esken som spør om å få komme ut
Og ute er den:
Og inne i den finner man
Og den sitter nøyaktig slik den skulle. Undersøkelsene utført var som de skulle.