Ventetiden er over *Sommerklokke #2*

Medlem
22. mai 2014
Innlegg
194
Sted
Moss
Denne har stått på ønskelisten min helt siden bildene av den ble sluppet tidlig ifjor. Ikke ofte denne har ligget ute på bruktmarkedet og de gangene den har gjort det så har den enten gått raskt eller så har jeg vært for treg med å handle.
Var innom Bjerke for noen mnd siden for å hente et annet ur som var inne til sjekk og skrev meg derfor opp på venteliste. Fikk da beskjed om at ventelisten var lang og at det gikk en liten stund mellom hver gang de fikk inn denne.
Gleden var derfor meget stor da jeg fikk en tlf igår med beskjed om denne var ankommet i butikk.
Da var det bare å slippe det man hadde i hendene og hive seg inn i bilen....













Faktisk det tredje eksemplaret jeg eier av denne klokken men denne gangen ble fargen på skiven "riktig" :)
Angret veldig da jeg flippet denne den første gangen og bestemte meg for å beholde nr2 til denne var på plass
Her kommer den :




Gleder meg til å teste den i sollys og på en Rubber B :)
Takk for titten :)
 
Nice, gratulerer!
Så at de la ut et bilde på insta, om at de hadde en klokke i butikken :) Den gikk tydligvis til deg :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Kamil
Har ikke sett denne live. Så jeg gleder meg til å se og klå på den ved neste GTG.
Grattis med en perfekt sommerklokke!
 
  • Liker
Reaksjoner: Kamil
Skikkelig tøff DSSD! Skulle jeg ha kjøpt Rolex i dag, er det SD og DSSD jeg heller mot, tøffe klokker begge to.
 
  • Liker
Reaksjoner: raha1980