Venteunboxing - Sonens andre..?

Medlem
22. jan. 2014
Sted
København
Som noen kanskje har fått med seg, har jeg i den siste tid skullet anskaffe meg et nytt ur til samlingen. Valget har overhode ikke vært lett, hvor jeg har blitt tatt på en lang reise, med gode forslag fra dere. Jeg må dog "skuffe" og si at jeg endte opp med mitt orginale valg, en JLC Grande Reverso Duo.

En Reverso Duo er overhode ikke sonens andre, tenker du sikkert nå, og det er helt riktig. MEN siden jeg er "stasjonert" i utlandet, var jeg dessverre en dag for sen til Tidemann, og dermed ble ikke klokkekjøpet realisert, da en eller annen heldig endte opp med den siste de hadde på lager. Nok om det, jeg var i et lystig selskap på 17. Mai og i anledning grunnlovsjubileet, hadde jeg også, la oss kalle det champagnebrillene, på. Ovenfor meg satt det en velkledd venn, som jeg trodde hadde på seg en GO Senator Automatic (igjen, det var en fuktig del av dagen, så dette var helt og holdent min "feil", at jeg kunne forveksle klokkene). Jeg nærmet meg min venn, og han viste meg sin...........

Corniche Mistral 40(!)

En rask titt innom deres nettside, og jeg var solgt. Kan også gi de et pluss i boken for rask levering! :D

Igjen, dere må ikke steine meg ved soloppgang (eller var det -nedgang), for forvekslingen med en GO, men jeg synes dette er en lekker klokke! Selvom den har et ikke veldig imponerede quartz urverk, så ser den bra ut; jeg er storfornøyd med venteklokken min!

Det siste bildet kan jeg forstå fremstår som blærete, men livet er en fest, og ikke minst når man utvider samlingen, har man noe å feire!

Takk for titten og ha en aldeles strålende torsdag, det skal ihvertfall jeg! :)

EDIT: Jeg ser at man kan lese min adresse på pakken, dersom noen ønsker å komme å se på mine klokker anmoder jeg at dere sender en beskjed først! Hvis man har uærlige intensjoner, anbefaler jeg å "besøke" i sommerferien, da jeg ikke er hjemme i en tre-ukers periode! :D