verden er full av idioter!

Medlem
19. sep. 2009
For et års tid siden snakket jeg med en av Norges OL-medalje vinnere fra Bejing. Hun bruker/brukte til enhver tid et halsbånd som på en eller annen måte gjorde at blodsirkulasjonen økte, og hun fikk dermed en mye raskere restitusjon. Tror det var samme konseptet som disse klokkene.

Hahaha. Lykke til :)

Man får nok ikke OL-gull med slike ting...
Men overtro finner man vel overalt.

Jeg mener det er helt OK så lenge idioti ikke koster mer enn 75 kroner;)

Skjønner ikke hvorfor dere er så negative til disse klokkene. Jeg har bestilt 10 stk i forskjellige farger.... Med andre ord er julegavene sikret for i år :) Kan også nevne at disse med 100% sikkerhet forbedrer allmenntilstanden hos de fleste mennesker, samt at forskerne som det her henvises til er meget velrenomerte.

lol @ bildet i annonsen hvor en eller annen kjendis skal bruke en slik gul klokke, mens han egentlig har på seg et livestrong armbånd.

Selvfølgelig heller ikke kjedelig med 4 på armen samtidig.

Skjønner ikke hvorfor dere latterliggjør dette. Jeg opplever i hvert fall positiv helseeffekt og raskere hjerterytme av en rekke klokker.

Jeg (og forskere) er for eksempel overbevist om at jeg hadde hatt et mye bedre liv hvis jeg hadde hatt disse fire klokkene her:

RetiredDvrs.jpg

...selv om det kanskje ikke hadde vært helt kledelig med de fire på armen samtidig heller...