Verdi på brukt Breitling superocean heritage 46

Medlem
20. feb. 2012
Sted
Åsgårdstrand
Hei til alle !

Er ny her på forumet etter å ha tatt opp en gammel fasinasjon for klokker, og har lyst på noe kult å ha på håndleddet.

Har fått ett tilbud på en 2008 Breitling Superocean (tror det er denne: http://www.urverket.no/breitling-superocean-heritage-46-blue-dial-rubber-p-4841.html) til 10kkr. Den har noen riper (godt synlige, men ikke veldig skjemmende IMO) på ringen rundt glasset (kjenner ikke terminologien her), men virker ellers i god stand. Er litt skeptisk til gummireim, så må evt erstatte den med noe annet. Synspunkter på pris, er det ok ?

--

turfsurf

Jeg vil si dette er en fin pris om den kommer med boks og dokukentasjon. Ellers må du tenke på at den nærmer seg service tid, rundt hvert 5 år

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Jeg vil si dette er en fin pris om den kommer med boks og dokukentasjon. Ellers må du tenke på at den nærmer seg service tid, rundt hvert 5 år

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Er mye fake ute å går på Breitling fronten, uten boks og papirer ville jeg takket tvert nei!! Har sett ihvertfall en slik fake til salgs på finn.no..

Jeg mener å huske at jeg fikk 12 for min SOH i blått, 10 er da ingen upris.
Dessverre var den for stor for mine håndledd, så jeg hadde prøvd klokken først om du ikke allerede har gjort det.
Ellers er det en veldig flott klokke:D

Dessverre var den for stor for mine håndledd, så jeg hadde prøvd klokken først om du ikke allerede har gjort det.
Ellers er det en veldig flott klokke:D

Har prøvd den allerede, har relativt kraftige håndledd så det gikk greit. Ville ikke hatt noe særlig større dog. Synes ellers den var mye penere i "real life" enn på bilder.

Er mye fake ute å går på Breitling fronten, uten boks og papirer ville jeg takket tvert nei!! Har sett ihvertfall en slik fake til salgs på finn.no..

Om man vet hva man skal se etter så ser jeg egentlig ikke problemet, om man har muligheten til å se den før kjøp eller bruke sikre metoder som finn`s betalings garanti. Har kjøpt flere Breitlinger som ikke har hatt alle dokumenter uten å nøle tidligere, alt handler om å kjøpe selgeren. Er mye fake ute å går på alle fronter.

Takk for advarselen. Har mange grunner til å tro at denne er ekte dog, men vil selvfølgelig ha med både boks og papirer.

Lå en til salgs på finn.no for 10 000,- for noen uker siden som ikke var ekte, så greit at alle papirer er på stell.

Lå en til salgs på finn.no for 10 000,- for noen uker siden som ikke var ekte, så greit at alle papirer er på stell.

Ikke ta papirer som en selvfølge at den er ekte, finnes MANGE som selger usignerte papirer med boks som kan "fakes" relativt lett. Gjør alltid en grundig gjennomgang i hva man skal se etter på en fake.

Ikke ta papirer som en selvfølge at den er ekte, finnes MANGE som selger usignerte papirer med boks som kan "fakes" relativt lett. Gjør alltid en grundig gjennomgang i hva man skal se etter på en fake.

+1

Papirer gir ingen garanti for at uret er ekte. Vurder uret nøye både om det kommer med eller uten papirer.