Verdi på min Sinn UX?

Medlem
19. mai 2017
Sted
Åros
Morn. Har en Sinn UX EZM 2B som jeg planlegger og selge men jeg vet ikke helt hva den er verdt.
Jeg har også dessverre mistet boksen med papirene, men jeg har vært i kontakt med Sinn og de har bekreftet at min klokke er fra 2010.
På bildene er det en annen reim, men jeg har den orginale skinnreima som fulgte med. Klokken er forøvring strøken og har bare vært brukt ved få anledinger og aldri til daglig bruk.

Hva mener denne er verdt?

Vedlegg

• 20180816_082835 (1).jpg
    20180816_082835 (1).jpg
    120,4 KB · Visninger: 0
  • 20180816_082825.jpg
    20180816_082825.jpg
    95,2 KB · Visninger: 0
Hei! Vanskelig å si da etterspørselen sikkert ikke er kjempestor. Trekker kanskje litt at du ikke har lenke og boks og. Tenker kanskje 10-13k er i nærheten?

Jeg har bare den ene boksen med verktøyet og jeg har lenken også. Men boksen som klokka lå oppi er borte og papirene.

Redigert:
I dagens "papirhysteriske tid" så er det vel et stort problem om kvittering for "ny-kjøp i Norge" mangler? (Eller MVA?)

8

• Liker
Reaksjoner: Qwestern
Klokka ble kjøpt ny i Tyskland men kvitteringen har jeg ikke. Ja du har nok rett i at det er mye hysteri ute går, men da får de hysteriske finne seg en annen klokke. Det er kjipt jeg ikke finner papirene nå for det gjør det vanskelig og få solgt den og jeg regner med at jeg også taper noen kroner men sånn er det. Synd fordi dette er en rå klokke, men jeg skal få tatt noen bilder og få lagt den ut på finn. Men som sagt så skulle jeg hatt en pekepinne på hvor mye jeg kan forlange for den.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Klokka ble kjøpt ny i Tyskland men kvitteringen har jeg ikke. Ja du har nok rett i at det er mye hysteri ute går, men da får de hysteriske finne seg en annen klokke. Det er kjipt jeg ikke finner papirene nå for det gjør det vanskelig og få solgt den og jeg regner med at jeg også taper noen kroner men sånn er det. Synd fordi dette er en rå klokke, men jeg skal få tatt noen bilder og få lagt den ut på finn. Men som sagt så skulle jeg hatt en pekepinne på hvor mye jeg kan forlange for den.

Enig. Det er en fin klokke. Jeg liker den modellen.
Jeg håper alt går fint. Både for selger og kjøper!

8

Jeg fant endene på lenken Istad så da er lenken komplett. Takk for tipset ang auksjon. Får ta en titt der. Som sagt så er jeg usikker på hva den er verdt siden jeg ikke har papirer men jeg burde få minimum 6500kr for den. Det er en pris jeg kan leve med ihvertfall

Hvis det er slik som du sier at denne er strøken og nå har komplett lenke så syns jeg du legger deg altfor lavt med 6500, det vil være et kupp for kjøper. Ny fra Sinn ferdig momset koster denne rundt 19k. Men som det blir foreslått, auksjon med minstepris på det du er komfortabel med er nok ikke dumt :)

Ja det er mulig noe lavt men jeg vet ikke hvor mange som er int i disse klokkene så det er litt vanskelig og sette en minimumspris. Men noe høyere en 7000kr som minimum tror at jeg ikke går. Da er ihvertfall jeg fornøyd og det blir sikkert ny eier også.

• Liker
Reaksjoner: Grendel og sydvester