Verditakst av ur

Medlem
5. mars 2013
Sted
Ningbo, China
Hei!
Så det var noen tråder fra før av men lite svar.
Vurderer å få en verditakst på en gammel oyster precision jeg har liggende i boksen, da jeg er usikker på hvor mye denne faktisk er verdt. Ringte akkurat bjerke, de tar 800kr for herligheten. Noen som har erfaringer med urmakere i henholdsvis oslo/østfoldsområdet som gjør jobben for en rimeligere penge? :)

Takk!

Hva skal du bruke det til?

Normalt er dette brukt for å tegne forsikring, trenger du å vite verdien ift et salg bør du heller ta noen bilder og legge ut en tråd her. Forsikringstaksten sier deg ingenting om hva klokken er verdt i markedet.

Hva skal du bruke det til?

Normalt er dette brukt for å tegne forsikring, trenger du å vite verdien ift et salg bør du heller ta noen bilder og legge ut en tråd her. Forsikringstaksten sier deg ingenting om hva klokken er verdt i markedet.

Jeg har planer om å tegne forsikring på to ur, så det er vel hovedmålet. Tenker å få tatt noen bilder iløpet av helgen, hadde vært moro med tilbakemelding fra de lærde herrer på sonen! :)

Jeg har planer om å tegne forsikring på to ur, så det er vel hovedmålet. Tenker å få tatt noen bilder iløpet av helgen, hadde vært moro med tilbakemelding fra de lærde herrer på sonen! :)

For forsikring er Alf Lie gull å bruke i så fall :).