VGTV: Vårens trendguide - Klokker :D

Artig innslag. Nå skal jeg se den en gang til, men denne gangen skal jeg fokusere på programlederen.

Litt drøyt å påstå at POen vil stige i verdi, men ellers virker jo dette som en skikkelig trivelig og engasjert fyr som sprer det gode ord :).

Veldig artig reportasje!
Flink fyr. Lekker babe også.....;)
Så den to ganger, jeg.
I forhold til en presumpsjon om at de aller fleste seerne ikke vet diddely squat om ur, likte jeg det han sa og anbefalte. Dog har vel de færreste råd til å realisere anbefalingen.

Flott å se at klokker blir satt mer i fokus i media. Jeg stiller meg avventende til at den nye PO vil stige i verdi, det er vel litt tidlig å si ennå. Det som overrasket meg mest var egentlig at han ikke trakk frem Submariner som det ultimate hverdagsklokkekjøpet. Men han så ut som en Omega-entusiast, han bar jo en Deville i gull på hånden :) Synd han ikke trakk frem GOen som lå på bordet!

Vil vel tippe man må ta litt i betraktning hvor han jobber hen også, i forhold til merker som blir promotert og trukket fram.. Hadde nok vært annerledes om han jobbet i en annen butikk.

Ellers vil jeg rose innslaget, veldig fint med litt faglige innlegg i forhold til klokker som mote:) Noen små ting han nevner er sikkert ikke alle helt enig i, men det får så være, generelt bra synes jeg:)