- Medlem
- 8. aug. 2014
Hei!
Vil legge det siste innkjøpet mitt ut for salg/trade, da lysten på noe nytt er for stor. Det er ei fantastisk klokke av typen Victorinox Airboss. Klokken er automatisk, og har det solide urverket ETA 2824-2, som holder tiden veldig godt!
Eg har hatt klokken i ein drøy måned, og har ingenting å utsette på den. Den blei kjøpt av goodguy her på TS. Han kjøpte den hos norsk forhandler i mai 2012, men har i hans eige blitt liggende mye. Den bærer ingen preg av bruk, og er å betrakte som ny (unntatt ein liten ding, som vist på bilde). Boks, papirer og bruksanvisning følger med, i tillegg til 3 års garanti fra Victorinox.
Nypris var 7550 kr.
Er i hovudsak interessert i bytte til noe i samme prisklasse eller oppover, men er åpen for forslag. Det eg er mest interessert i er type pilotur, GMT, eller Tissot T-touch. Om det blir reint salg, så er eg åpen for rimelige bud. Prisantydning: SOLGT
Litt info om klokken:
•Swiss Made
•42 mm Stainless steel case (316L)
•Mechanical self-winding movement (ETA 2824)
•38-hour power reserve
•Scratch-resistant, triple coated anti-reflective sapphire crystal
•Water resistant to 100 m (10 ATM, 330 ft)
•Luminescent hands and numerals
•Screw-in caseback with exhibition crystal
•Date calendar at 6 o’clock
•Biological tanned leather strap
Mvh
Bratseth
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG][/IMG]
PS: De siste bildene er stjålet fra forrige eiger, håper det går fint.
Vil legge det siste innkjøpet mitt ut for salg/trade, da lysten på noe nytt er for stor. Det er ei fantastisk klokke av typen Victorinox Airboss. Klokken er automatisk, og har det solide urverket ETA 2824-2, som holder tiden veldig godt!
Eg har hatt klokken i ein drøy måned, og har ingenting å utsette på den. Den blei kjøpt av goodguy her på TS. Han kjøpte den hos norsk forhandler i mai 2012, men har i hans eige blitt liggende mye. Den bærer ingen preg av bruk, og er å betrakte som ny (unntatt ein liten ding, som vist på bilde). Boks, papirer og bruksanvisning følger med, i tillegg til 3 års garanti fra Victorinox.
Nypris var 7550 kr.
Er i hovudsak interessert i bytte til noe i samme prisklasse eller oppover, men er åpen for forslag. Det eg er mest interessert i er type pilotur, GMT, eller Tissot T-touch. Om det blir reint salg, så er eg åpen for rimelige bud. Prisantydning: SOLGT
Litt info om klokken:
•Swiss Made
•42 mm Stainless steel case (316L)
•Mechanical self-winding movement (ETA 2824)
•38-hour power reserve
•Scratch-resistant, triple coated anti-reflective sapphire crystal
•Water resistant to 100 m (10 ATM, 330 ft)
•Luminescent hands and numerals
•Screw-in caseback with exhibition crystal
•Date calendar at 6 o’clock
•Biological tanned leather strap
Mvh
Bratseth
PS: De siste bildene er stjålet fra forrige eiger, håper det går fint.
Redigert: