Vintage i Edinburgh?

Medlem
2. mai 2009
Hepp! Skal en tur til Skottland, Edinburgh nå i helgen som kommer. Noen forslag eller erfaringer på konkrete butikker eller områder jeg burde se etter?

mvh

Inge

Hei,

Jeg har bodd i Edinburgh, herlig by med fantastisk atmosfære!

Jeg mener at det skal finnes en Panerai handler i Queen Street, men ellers er det noen butikker på Princess Street.....dog så er det vel ikke helt vintage! :eek:

Ha en riktigt fin tur, jeg anbefaller en tur inom "The Dome" og "Standing Order" som er 2 riktigt gode tørst-slekker steder i Edin.....The Dome litt finere, men fantastisk kjøkken, Standing Order med skotsk bar kultur inredet i en gammel bank!! :mrgreen:

Edinburgh er fantastisk, var der i fjor å feieret nyttårsaften. Men, det er ikke meg kjent noen vintage ur butikker der. Men det er som Sven sier, en panerai shappe, og en Watches Of Switzerland i Princess Street!

45min med buss ligger Glasgow, ikke halvparten så sjarmerende by. Men bedre utvalg av nye og gammle ur. Det er en arcade (litt lik den arcaden i london) Argyll Arcade heter den!

Av reise tips har jeg puber i gammle byen, og Wedgwood the Restaurant.

Takkf or tips! Ble vindusshopping i princess street ja!Hehe, men fryktelig mye flott der, blandt annet en rolex med square form på kassen, noen som kjenner til den? Da jeg er fan av Ian Ranking og hans halv shabby etterforsker John Rebus, så var det mange glass som gikk ned på The oxford Bar!