Vintage i Elverum
Preben Lidi Støttemedlem Medlem 31. okt. 2009 Innlegg 2.200 Sted kristiansand 9. aug. 2015 #2 Har du vært i butikken å sjekket de ut.
Brubeck Medlem 4. okt. 2014 Innlegg 51 10. aug. 2015 #3 Jeg er selv i fra Elverum og kan si at Heramb er en velrennomert urmaker med minst 30 års erfaring med Omega. Jeg ville vært trygg på disse.
Jeg er selv i fra Elverum og kan si at Heramb er en velrennomert urmaker med minst 30 års erfaring med Omega. Jeg ville vært trygg på disse.
SpaceCowboy Støttemedlem Medlem 25. sep. 2010 Innlegg 2.849 Sted Oslo 10. aug. 2015 #4 Brubeck skrev: Jeg er selv i fra Elverum og kan si at Heramb er en velrennomert urmaker med minst 30 års erfaring med Omega. Jeg ville vært trygg på disse. Klikk for å utvide... Min erfaring er at uansett hvor vel-renommert selger er, så må man alltid gjøre sin egen "due dilligence" når man går til anskaffelse av vintage-ur. Selv eksperter trår feil, siden det ofte er utfordrende å vurdere tilstand og originalitet. Men bevares, lang erfaring hjelper veldig på... Reaksjoner: Jon Henrik
Brubeck skrev: Jeg er selv i fra Elverum og kan si at Heramb er en velrennomert urmaker med minst 30 års erfaring med Omega. Jeg ville vært trygg på disse. Klikk for å utvide... Min erfaring er at uansett hvor vel-renommert selger er, så må man alltid gjøre sin egen "due dilligence" når man går til anskaffelse av vintage-ur. Selv eksperter trår feil, siden det ofte er utfordrende å vurdere tilstand og originalitet. Men bevares, lang erfaring hjelper veldig på...