NÅ I OSLO!!
Longines ref 5413 selges. Klokken ble produsert i 1948 og solgt til Norge i 1949. I klokken sitter et caliber 12.68N urverk.
Bredde: 35mm (med krone)
Lug to lug: 43mm
Klokken er i god stand og holder tiden bra.
Informasjon fra Longines museum:
Klokken har også blitt verdivurdert av Antiquorum Auctioneers basert på bilder og informasjon:
Har ingen dokumentasjon på dette annet enn mailen jeg har fått. Både mail fra Longines museum og fra Antiquorum kan videresendes dersom dette ønskes.
Klokken befinner seg i Trondheim. Salg er enten f2f eller porto på kjøpers regning. Kan også møtes i Oslo dersom kjøper ikke har det travelt (er der en gang i måneden).
Pris: 1500 kr
Kontakt via PM
Så til noen bilder:
Klokken kommer med både NATO og skinnrem fra bildene over.
Bytte i mekanisk klokke i tilsvarende eller høyere prisklasse kan være aktuellt.
Bare still spørsmål så skal jeg svare så godt jeg kan
Longines ref 5413 selges. Klokken ble produsert i 1948 og solgt til Norge i 1949. I klokken sitter et caliber 12.68N urverk.
Bredde: 35mm (med krone)
Lug to lug: 43mm
Klokken er i god stand og holder tiden bra.
Informasjon fra Longines museum:
The serial number 7’618’366 identifies a stainless steel wristwatch with the reference 5413.
It is fitted with a Longines manually wound mechanical caliber 12.68N.
It was invoiced to Hausammann, who were our agent for Norway, on 15.06.1949.
Klokken har også blitt verdivurdert av Antiquorum Auctioneers basert på bilder og informasjon:
Dear Sir,
thank you for your e-mail,
the estimate price of this watch is 800 to 1'200 us.
unfortunately we don't have the interest to include this watch in auction.
best regards
Etienne Lemenager
Director
Watch Expert
Har ingen dokumentasjon på dette annet enn mailen jeg har fått. Både mail fra Longines museum og fra Antiquorum kan videresendes dersom dette ønskes.
Klokken befinner seg i Trondheim. Salg er enten f2f eller porto på kjøpers regning. Kan også møtes i Oslo dersom kjøper ikke har det travelt (er der en gang i måneden).
Pris: 1500 kr
Kontakt via PM
Så til noen bilder:
Klokken kommer med både NATO og skinnrem fra bildene over.
Bytte i mekanisk klokke i tilsvarende eller høyere prisklasse kan være aktuellt.
Bare still spørsmål så skal jeg svare så godt jeg kan
Redigert: