Blå er kult) :cool:
TomB Støttemedlem Medlem 25. jan. 2010 Innlegg 4.343 Sted Trondheim 1. mars 2011 #2 Jepp. En ny SS med blå ring hadde vært en velkommen "nytenking" fra Rolex.
J jayeff Guest 1. mars 2011 #4 Jeg håper Rolex kjenner sin besøkelsestid og innfører denne comboen på SubC Jmfr. The Shark
ragamuffin Medlem 29. jan. 2010 Innlegg 1.246 Sted S & Fj 1. mars 2011 #5 Er det hvitgull suben du har i avataren, Jayeff? Din neste?
J jayeff Guest 1. mars 2011 #6 ragamuffin skrev: Er det hvitgull suben du har i avataren, Jayeff? Din neste? Klikk for å utvide... Det er lov til å drømme, er det ikke?
ragamuffin skrev: Er det hvitgull suben du har i avataren, Jayeff? Din neste? Klikk for å utvide... Det er lov til å drømme, er det ikke?
krille Støttemedlem Medlem 29. des. 2008 Innlegg 4.359 Sted Oslo 1. mars 2011 #7 Sist vi diskuterte dette, kom det vel frem at dette er en insert fra en Tudor. Jeg synes det er skikkelig tøft, skulle gjerne sett noe slikt fra Basel!
Sist vi diskuterte dette, kom det vel frem at dette er en insert fra en Tudor. Jeg synes det er skikkelig tøft, skulle gjerne sett noe slikt fra Basel!