Solgt Vintage Omega Seamaster (ca. 1962) m/original stållenke

Medlem
25. nov. 2013
Sted
Rogaland
Jeg ønsker nå å selge mitt dressur, kjøpt av en kjent og aktiv vintage Omega-ekspert og GG for drøyt 2 år siden. Uret er meget forsiktig brukt av meg i perioden og fremstår i samme stand som da jeg kjøpte det.

OM URET (kopi av beskrivelsen fra forrige selger som står på kvitteringen):
"Omega Seamaster automatic i stål. Sølv/ hvit tallskive med stål visere og indekser. Dato ved kl 3. Skiven har jevn patinering. Automatisk, 24 steners verk, caliber 562. Serienr på verket er 18853940 som daterer uret til ca 1962. Sannsynligvis det opprinnelige, originale Omegaglasset og original Omega krone. Original lenke. Referanse/ modellbetegnelse i baklokket er 14701-1-SC. I følge Omegas hjemmesider ble denne modellen, med dette kaliberet, lansert i 1958. Skrulokk med Omegas "Sjøhest". Uret er renset og ettersett i november 2013. Lengde 41 mm, diameter 35 mm (uten krone), 36 mm (inkl krone) og tykkelse 11 mm."

Uret fremstår godt brukt med god slark i lenka og noe vridd ved endeleddene. På hånden ser den allikevel meget bra ut. Se bildene!

Min kvittering fra kjøpet følger med. Her garanterer forrige selger for urets ekthet og funksjon. Ingen boks men kan sendes i grønn Rolexservice-lomme fra Bjerke.

Det ligger et for meg helt likt eksemplar på Finn fra samme selger men head only til 5.500,-

Jeg setter prisen på denne til 4.000,- (samme som jeg ga for 2 år siden)

7a02444c-9d13-458f-bf24-3827c1cb41a4_zpschtkbng6.jpg
[/URL]

Redigert:
17.mai-bump!
Norgesnato på kjøpet (Helt ubrukt. Kun montert nå for foto)

Redigert: