Her har jeg for salg et flott gammelt Revue armbåndsur. Basert på inskripsjoner på innsiden av baklokket er klokken solgt i Juli måned 1955 av NUF urmaker nr 396. Bak den patinerte urskiven tikker et inhouse cal 76 verk med 17 juveler og incabloc støtsikring. Jeg har hatt klokken på armen et par dager og den holder tiden ok, men etter x antall år i en skuff vil jeg
anbefale en service. Urkassen har bruksspor forenelig med en 60år gammel klokke og plexiglasset er helt nytt. Revue eksisterer den dag i dag under navnet Revue Thommen.
Klokken har en diameter på 30,5mm uten krone og lug vidden er 16mm, leveres med rem.
Legg merke til at urverket er med 17J og ikke den mer vanlige 15J versjonen av cal 76
Prisen er satt til 349,-
SOLGT, takk til kjøper og Tidssonen.no
anbefale en service. Urkassen har bruksspor forenelig med en 60år gammel klokke og plexiglasset er helt nytt. Revue eksisterer den dag i dag under navnet Revue Thommen.
Klokken har en diameter på 30,5mm uten krone og lug vidden er 16mm, leveres med rem.
Legg merke til at urverket er med 17J og ikke den mer vanlige 15J versjonen av cal 76
Prisen er satt til 349,-
SOLGT, takk til kjøper og Tidssonen.no
Redigert: