FS: Vintage Seiko Pulsimeter Chronograph 6139-6020 1969 * SOLGT *
Selger en overhalt Vintage Seiko Pulsimeter Kronograf 6139-6020 1969 modell.
Klokka er overhalt i fjor høst og glasset ble byttet.
Klokka har en utrolig fin svart-blå skive med dag/dato funksjon og en kontrasterende rød kronograf sekundviser.
beselringen er av den innvendige typen og styres fra knappen i midten.
Dette er et automatisk 6139 urverk.
Klokken kan med fordel brukes på svart nato, men jeg bestilte en Toshi strap til den da jeg syns det er en stilig kombo. Denne strap kostet alene nesten 1000 kroner.
Klokka er ca. 40mm.
Alt ved klokka fungerer optimalt, men det er seff ikke noe COSC-specs på måling over et døgn.
På en såpass gammel kasse er det uungåelig med noen småriper og hairlines, men det er ikke mye å snakke om.
Klokka selges uten eske og papirer da det vel må sies å være nesten intill umulig å få tak i dette nå.
Prisen er kr 1000,-.
Selger en overhalt Vintage Seiko Pulsimeter Kronograf 6139-6020 1969 modell.
Klokka er overhalt i fjor høst og glasset ble byttet.
Klokka har en utrolig fin svart-blå skive med dag/dato funksjon og en kontrasterende rød kronograf sekundviser.
beselringen er av den innvendige typen og styres fra knappen i midten.
Dette er et automatisk 6139 urverk.
Klokken kan med fordel brukes på svart nato, men jeg bestilte en Toshi strap til den da jeg syns det er en stilig kombo. Denne strap kostet alene nesten 1000 kroner.
Klokka er ca. 40mm.
Alt ved klokka fungerer optimalt, men det er seff ikke noe COSC-specs på måling over et døgn.
På en såpass gammel kasse er det uungåelig med noen småriper og hairlines, men det er ikke mye å snakke om.
Klokka selges uten eske og papirer da det vel må sies å være nesten intill umulig å få tak i dette nå.
Prisen er kr 1000,-.