Vis meg din GMT, og jeg skal fortelle deg...

Hva med denne ?

b2cb6726.jpg

...jeg synes faktisk denne er temmelig kul, og kvaliteten skal visstnok være bra. Den er kasnkje ikke så veldig "nøytral" men...

Ikke i nærheten engang:) Hva er det?

Kanskje jeg skal droppe turen og bruke alt på klokke:) (høna eller egget?)
Eller så kjøper du denne og bruker mesteparten på turen, da blir det fin tur da :mrgreen:

IMG_1887.jpg

Ellers synes jeg denne er veldig pen, Omega De Ville Chronoscope:
omega-de-ville-422.13.44.52.13.001_MED.jpg

Jeg må i denne sammenheng slå et slag for GP Traveller, her med Aviation dial, men leveres også med klassisk hvit skive og Dauphine-visere:

Den er flott, og en klokke jeg godt kunne tenkt meg. Fantastisk med alarmfunksjonen, så rekker du kanskje flyet også...;)

Eller så kjøper du denne og bruker mesteparten på turen, da blir det fin tur da :mrgreen:

Ellers synes jeg denne er veldig pen, Omega De Ville Chronoscope:

Gode tips! Begge på rem, så de utgår i denne runden. Har blitt gradvis litt fascinert av disse Orientene du flasher fra tid til annen, så skal lese meg litt opp på de..

Omegaen er forøvrig kjempeflott!

, men en "gammel" Pepsi kunne kanskje vært noe?

Flere gode tips?

Hva med noe som ikke en ser altfor ofte...Root Beer GMT?
2.jpg

Nå vet jeg ikke hvor aktuell noe sånt kan være (vi snakker jo en annen prisklasse enn meste av det andre som er nevnt her)
Men du får i alle fall svært mye til overs til tant og fjas ;)

Siden du spør, Vis meg din gmt: Orient World Time
5003466249_2a3b13edce_o.jpg

4311969104_0d4a02f905_o.jpg

Ikke i nærheten engang:) Hva er det?

Anonimo...

Jeg stemmer for JLC, det er vel snart det eneste merket du ikke har i samlingen, dermed på tide (JLC er også det merket som har mest GMT versjoner)..

Helt konge og Gull som du nå er hekta på...
ee41af48.jpg

Litt kjedelig design, men lenke:
17a038da.jpg

Tøff diver med GMT (min favoritt):
80bf2b6f.jpg

Navy Seal special edition...kulere blir du ikke...MED GMT:
d6f65005.jpg

Hva med en GO Sport Evolution? Ikke helt min smak akkurat denne da, men kanskje noen andre liker den? :)

_GMT_Metal_bracelet.jpg

Her ramler det inn med gode forslag.

JLCene er fine alle sammen, gull og "Navy seal" utgår av ulike årsaker, men de andre var verdt en ekstra kikk.

GOen er virkelig flott!

Da er valget tatt, og klokken kjøpt!

Dessverre ble den kjøpt på nest siste dagen av ferien, så jeg har (igjen) plaget bekjente på ukristelige tider av døgnet - men det er det slutt på nå;)

Jeg er rett og slett skikkelig fornøyd med valget, det ble en absolutt höjdare av et mesterverk IMO. Og ser langt, langt bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Jeg kan si såpass at den er foreslått i tråden her, men den fortjener en egen tråd så nærmere presentasjon vil komme når jeg er hjemme igjen.

Tusen takk til de som tok seg bryet med å inspirere meg, valget hadde blitt kjedeligere uten dere!

Hmm...hva skal man tolke ut av dette da.
Om man ser gjennom tråden, hva som er blitt siket ut og hva som kunne være aktuell - og som muligens 'ser langt, langt bedre ut i virkeligheten enn på bilder'.
Tja kan det være GMT IIc da (dog senest i går meldte vel du i en tråd at den ikke fallt helt i smak grunet bezel og lenke..)
Nå vet jeg ingenting om at du har handlet nytt eller bruk, men i.o.m Root Beer er nevnt - og en slik har vært til salgs i det siste - OG at jeg kan tenke meg den virkelig er groomere på hånda enn på bilde...