Fruen fikk denne til en rund dag i juni og den har nærmest ikke vært av siden. Det eneste som kan få den av, er i følge henne, en "hulk" men da kun i kortere perioder. Et godt utgangspunkt for en "joint effort" skulle man tro.
Det er få tidspunkt på året som passer bedre enn julen til å gi henne mer enn min vanlige fulle oppmerksomhet.
I år ble det for vanskelig å komme rundt Lady Fjord fra Bruvik i Rose, så den kom i hus i dag. Må innrømme at det er den første klokken derfra jeg ikke klarte å la være å kjøpe. Den er også større enn jeg tenkte, og blandingen av elegant og sportslig er god. Nå håper jeg hun liker den
Cartier Mini Santos'en i gull/stål var 2009, så kom noen smykke-år. Fjoråret ble en Rado i høyglans stål og svart med stener på rund sort skive uten bezel.
Julen er en fin tid, selv når man ikke får gå med alt man kjøper
Fruen er null og niks interessert i ur. Har vært innom (mange) urmakere opp igjennom, men det blir alltid lagt ned veto mot at noe slikt skal på hennes arm.
En tur innom Panerai boutiqe i Paris, fikk henne imidlertid litt på glid mot denne:
Iom at jeg trengte penger til å kjøpe Patek måtte et par klokker selges, så kona fikk velge om hun ville beholde Hulken eller Daytonaen, og hun valgte Hulken Så nå har hun den og Daytonaen er solgt
Iom at jeg trengte penger til å kjøpe Patek måtte et par klokker selges, så kona fikk velge om hun ville beholde Hulken eller Daytonaen, og hun valgte Hulken Så nå har hun den og Daytonaen er solgt