VM-fotball 2010

Hvem vinner VM?

• Argentina

Stemmer: 0 0,0%
  • Brasil

• Spania

• Tyskland

• England

• Portugal

• Nederland

• Frankrike

• Italie

• Øvrige

• Antall stemmer
    0
  • Avstemningen stengte .
Medlem
15. juli 2009
Etter å ha sett flotte wristshot i dagens bilde-tråden idag så ser jeg det er flere her inne som er opptatt av VM. Tenkte en tråd hadde vært på sin plass hvor vi kan diskutere alt fra den irriterende vuvuzelaen til hvem som stikker av med gullet.

Hvem vinner VM da? Jeg holder en knapp på Argentina jeg.

1 mnd med kvalitetsfotball, kan det bli bedre? :mrgreen:

Burde kanskje vente til vi har fått sett alle lagene i aksjon :)

Tyskland virker sterke, men er veldi spent på Brasil også :D

Tyskland var smått imponerende i går. Det skal bli spennende å se om de klarer å spille like bra mot bedre lag. Argentina tror jeg vil klare seg bra på tross av treneren, og Brasil er alltid sterke. Det hadde vært morsomt om et Afrikansk lag vant til slutt, eller enda bedre - England. (Om ikke annet for å se Solèr gnage av seg foten) Men jeg holder - som vanlig - en knapp på Italia. Med sin blanding av defensiv organisering, glimtvis magisk angrepsspill og gjennomført kynisk taktikk tipper jeg de kommer langt også i år.

Stemmer mer av håp en tro på Nederland, men hvis Robben kommer tilbake og alt klaffer har de absolutt en mulighet. Likte ellers det jeg så under Tyskland kampen! Sier meg enig med Hopalong at det blir spennende å se de mot bedre lag.

Et afrikansk vinnerlag hadde kanskje vært det aller morsomste :) Og la oss da heller ikke avskrive Nord-Korea totalt, hvem vet hva kamerat Kim har fått i drikkevannet i oppkjøringen :p

Har siden 1974 "desverre" vært nødt til holde med Tyskland. Hadde en storesøster som holdt med Nederland og ble derfor "tvunget" til å holde med Tyskland. Tro dere lillebror ble lei seg da Tyskland vant finalen? Hadde gleden av å erte og være svinaktig ekkel i uker etter mesterskapet. Det kan brukes ennå når Nederland spiller godt, men går ut av mesterskapet i 1/8 eller 1/4 finalen. I dette mesterskapet ser det til og med ut som Tyskland spiller god fotball.

Sitter å ser England - Tyskland.. For en SKANDALE!

Håper England vinner denne kampen. Blir en spennende 2. omgang :D

Hadde ikke gjort noe med regnvær på lørdag. Argentina - Tyskland kan bli gøy!!

Kan vel ikke være mye tvil om at Nederland er i støtet:

http://www.vg.no/sport/fotball/vm/2010/artikkel.php?artid=10009949

Dette hemmelige våpenet virker lovende:

" - Takket være det armbåndet klarer jeg for eksempel å stå med rette ben og legge håndflatene i bakken. Det klarer jeg ikke uten, hevder Wesley Sneijder."

Vel, når man først må "bend over" for Brasil er det jo fint å kunne gjøre det grasiøst...:D

Hadde ikke gjort noe med regnvær på lørdag. Argentina - Tyskland kan bli gøy!!

Merk mine ord: Vinneren av den kampen vinner VM. Desidert de to beste lagene i turneringen. Begge spiller god fotball, og jeg mener kampen kan ende begge veier. Selvsagt holder jeg med Argentina ;)

Blir en spennende kamp ikveld folkens :)

Andre som går rundt å gleder seg til avspark? :mrgreen:

Godt at jeg ikke var den eneste som spådde feil! FAEN ALTSÅ! Var så klar for revange etter EM-finalen i 08.

Vel, vel da ble det Spania. :(. Men med den gjennomsnittsalderen Tyskland har blir det morsomt neste gang.

Det var det beste laget som vant igår, ingen tvil om det. Hadde håpet på Tyskland seier, men nå blir det jo en historisk finale uansett. Ingen som har vunnet VM før.

Skal vi tippe resultatet hvordan dette ender?

Uruguay - Tyskland: 1-3

Nederland - Spania: 1-1 (2-1 e.e.o.)

Da var VM over. For en ferd det har vært. Fullt med oppturer, nedturer gleder og skuffelser.

Gratulerer med gullet, Spania! Vel fortjent! :)

Æsj, så ikke denne komme, men men. Om 4 år tar vi den hjem til Norge, eller hva?