VM i unboxing

J

jayeff

Guest
Eller... I hvert fall ski-VM på TV og unboxing på kjøkkenbordet :)

Pakke fra FedEx (Express lever opp til navnet; sendt fra USA på mandag, fremme i dag)
DSC_0003-7.jpg

Og inni boksen fra FedEx finner vi... En ny boks fra FedEx
DSC_0004-3.jpg

Og inni den nye boksen fra FedEx finner vi... En boblepose fra FedEx
DSC_0008-2.jpg

Og inni bobleposen fra FedEx finner vi... To mindre bobleposer
DSC_0010-5.jpg

Ingen skal beskylde amerikanerne for å spare på emballasjen!
DSC_0015-3.jpg

Og inni de små bobleposene finner vi... Mer emballasje
DSC_0016-1.jpg

Lenka virker veldig solid. Til og med en divers-extension på den :)
DSC_0021-2.jpg

Gratis zulu og 4 ekstra springbars medfølger. Me loves free stuff!
DSC_0022-1.jpg

Mystisk hvit eske...
DSC_0031-3.jpg

Inni finner vi
DSC_0034-3.jpg

DSC_0037-1.jpg

Og til slutt en Marathon GSAR U.S. Government-edition, med en fantastisk behagelig gummirem :)
DSC_0040-1.jpg

Avslutter med et par WS
DSC_0045-3.jpg

DSC_0047-1.jpg

Typisk nok finner jeg ikke Bergeronen min, så jeg får ikke skiftet til lenke/zulu. Men, det får vi ordne en annen dag :)

Hvis det fantes et VM i unboxing, så tror jeg du hadde vunnet med klar margin. Spennende sak. Gleder meg til å se flere bilder.

Gratulerer med tøff beater! Marathon virker som stilige og solide klokker, har siklet en del på de :)

Kul klokke Jay.

Kult at ikke alle her inne kun strekker seg etter det som glinser:)

Takk for gratulasjoner :)

Kul klokke Jay.

Kult at ikke alle her inne kun strekker seg etter det som glinser:)

Jeg synes faktisk det er mer gøy å jakte på og finne billige, solide kvalitetsklokker, enn å kjøpe dyre, eksklusive ur :)

Den Zuluen der tror jeg passer rimelig perfekt til min Doxa 750T GMT, som er oransje med innslag av sort..hvem produserer den? :D

Den Zuluen der tror jeg passer rimelig perfekt til min Doxa 750T GMT, som er oransje med innslag av sort..hvem produserer den? :D

Hvis du vil ha den, så send meg en pm med adresse, så sender jeg den til deg ;) Den er 20mm.

Jeg er ikke noen zulu-mann.

Jøsses, det var raskt levert:D Jeg fulgte den andre tråden der ditt behov
for en Marathon materaliserte seg sakte men sikkert og nå har du den på armen...
Uansett er det jo en dritøff klokke, i.h.h.t "Zero Hour" så var det jo det Kanadiske
fly-våpenet som var med og utviklet disse først(eller så blander jeg den med en annen
modell?)

IMG_4203.jpg

Jøsses, det var raskt levert:D Jeg fulgte den andre tråden der ditt behov
for en Marathon materaliserte seg sakte men sikkert og nå har du den på armen...
Uansett er det jo en dritøff klokke, i.h.h.t "Zero Hour" så var det jo det Kanadiske
fly-våpenet som var med og utviklet disse først(eller så blander jeg den med en annen
modell?)

IMG_4203.jpg

Det er den orginale SAR-modellen. Den har vanlig lume (ikke tritium), samt cyclops.

Ja, det gikk raskere enn jeg trodde, men nå har jeg den altså her :) Har satt den på en oransje nato for øyeblikket, da lenken viser seg å være litt vanskelig å justere. Må nok inn til en urmaker slik at vedkommende kan løsne litt på skruene for meg.

Da har klokka vært på armen i litt over ett døgn. Ble satt på nato (bilde kommer senere) og har vært med meg på vakt på redningsskøyta i dag.

Målt etter www.justervesenet.no har klokka gått +- 0 sekunder siste døgnet. Det kan man si seg fornøyd med :)