Aftens...
Jeg selger min Rolex Submariner 5513 fra 1966.
Klokken er kjøpt av Jonny Larsen, Briljantwatches for 3-4 mnd siden.
Har vært mye frem og tilbake på facebook gruppen Klokkeriet der folk mener det ene og det andre.
Da spør jeg ekspertene
Først og fremst, kan noen hjepe meg å identifisere klokken, er det deler fra 1966, replacement deler osv?
Evt hvor kan jeg få en bekreftelse.
Det jeg har fått kommentar på en dial, bezel insert og krone.
Info:
Dial = metersfirst `gilt`
Krone = Trip lock
Lenke = ikke en 5513 lenke, litt usikker på hvilke modell, men denne er av nyere dato.
Ref = 5513, 1410668
Ellers vet jeg ikke for mye om den men slenger med noen bilder og håper på masse tilbakemeldinger.
Ber om at det ikke blir for mye antagelser og meninger, det jeg trenger er tilbakemeldinger fra de av dere som faktisk vet hva dere snakker om
Jeg selger min Rolex Submariner 5513 fra 1966.
Klokken er kjøpt av Jonny Larsen, Briljantwatches for 3-4 mnd siden.
Har vært mye frem og tilbake på facebook gruppen Klokkeriet der folk mener det ene og det andre.
Da spør jeg ekspertene
Først og fremst, kan noen hjepe meg å identifisere klokken, er det deler fra 1966, replacement deler osv?
Evt hvor kan jeg få en bekreftelse.
Det jeg har fått kommentar på en dial, bezel insert og krone.
Info:
Dial = metersfirst `gilt`
Krone = Trip lock
Lenke = ikke en 5513 lenke, litt usikker på hvilke modell, men denne er av nyere dato.
Ref = 5513, 1410668
Ellers vet jeg ikke for mye om den men slenger med noen bilder og håper på masse tilbakemeldinger.
Ber om at det ikke blir for mye antagelser og meninger, det jeg trenger er tilbakemeldinger fra de av dere som faktisk vet hva dere snakker om