Wangensten sine klokker

Så som jeg sa i går var det en klokke til jeg manglet før året var omme, idag kom denne:)

2012-12-20121004_zps39556708.jpg

Rolex Submariner 16613 ble levert av en stilig herre i mørk BMW.
Er strålende fornøyd:)

Nå begynner det virkelig å svinge av samlingen din... Gleder meg til å se hva som dukker opp i januar ;)

Så her kommer det et lite bilde mayhem.

Rett og slett elsker klokken så da tar vi bilder:eek:

Bildene er uredigert og tatt med iPhone så ikke all verdens av kvalitet, men det driter jeg i for klokken er superfin for det.

2012-12-26224529_zpsd0e9c9b2.jpg

2012-12-26224854_zps2b918cfa.jpg

null-6_zpsc3dbbf9e.jpg

null-5_zpsb2399058.jpg

null-4-1_zps8dff712d.jpg

null-2.jpg

null-3.jpg

2012-12-27133815_zpsf1f7b555.jpg

2012-12-28005241_zps433a1c71.jpg

2012-12-28005333_zps1d6f41d6.jpg

2012-12-28005422_zps53b01347.jpg

2012-12-23225408_zpsfa097e9f.jpg

null-4.jpg

2012-12-28010108_zpsb6e99286.jpg

2012-12-28010214_zpsd824925c.jpg

Synes bildene var bra jeg! :)

Blir spennende å følge deg i 2013 og hva som havner i boksen! Allerede to
Omegaer og en Rolex i boksen... hva kommer i 2013 :D

Tenkte det var på tide å oppdatere denne tråden, samlingen har tross alt forandret seg markant siden jeg opprinnelig opprettet tråden:eek:

Bilde av samlingen slik den ser ut per dags dato

og for de som ønsker å se den oppdaterte tråden er det bare å klikke her:
Side 1

Så ønsker jeg alle på TS en videre fin helg:cool:

Ja må bare ta av meg hatten her, for her er det MYE fint, og en skikkelig varieret samling. Spessielt imponert over spennvidden i ur tatt alderen din i betraktning. Jeg hadde en Citizen Prosmaster med hakk i glasset når jeg var på din alder tror jeg:D

Har ikke fått takket dere som har gratulert meg her:D

Ja må bare ta av meg hatten her, for her er det MYE fint, og en skikkelig varieret samling. Spessielt imponert over spennvidden i ur tatt alderen din i betraktning. Jeg hadde en Citizen Prosmaster med hakk i glasset når jeg var på din alder tror jeg:D

Hehe takk @FnuSnu99 Jeg kan vel ikke annet si enn TAKK. Er virkelig blitt bitt av denne klokke og flippesyken så prøver så godt jeg kan å få iland noe nytt jeg ikke har prøvd hver gang. Blir vanskeligere og vanskeligere for hver gang.

Fin historie som har endt i noen VELDIG fine klokker! Pateken er bare nydelig :)

Tusen takk @acnorway Det blir vel bare finere og finere:p

Flotte klokker - alle sammen!
Fin innpakning med bilder og gode historier og beskrivelser rundt dem.
:cool:
*liker*

Takk @Moore Prøver så godt jeg kan, men er ikke like flink som deg, dessverre. Skal prøve å skrive ennå litt mer utfyllende nå som jeg får litt mer fri i julen;)

Virkelig en flott samling!

Om du skulle bli uvenn med Pateken så vet du hvem du skal plinge:)

Hehe takk @rkjersem Nå har jo du min andre grail, jeg skal nok få tak i en 15300 en vakker dag også;)

Redigert av en moderator:
Mektig imponert over reisen din og samlingen du har klart å bygge. Helt rått. Gratulerer med panerai, kjenner jeg må ha det igjen en gang..

Grattis!
Et meget flott eksemplar av Radiomir-familien det der! :)

Tusen takk @Moore Jeg har alltid satt Radiomir litt over Luminor på ønskelisten. Men har aldri eid Panerai før så da var det kanskje greit å starte med innstegsmodellen:)

Mektig imponert over reisen din og samlingen du har klart å bygge. Helt rått. Gratulerer med panerai, kjenner jeg må ha det igjen en gang..

Tusen takk @schmelck Det startet vel med en kveld uten noe å gjøre og en kompis som er over gjennomsnittet interessert i klokker som klarte å overtale meg til at klokker var tingen for meg. Startet med en mekanisk Orient og resultatet har du vel sett. Det bare ballet på seg etter som interessen og midlene økte. Paneraien har overrasket meg veldig postivt. Var rimelig usikker må jeg si, nærmest skeptisk. Men @Entropy har talt Panerai sin sak så lenge jeg har kjent ham og jeg tør ikke annet enn å si ja:eek:

Imponerende samling! Godt å se at det er andre på denne alderen som vet å prioritere ;)
Takk skal du ha @Lemen Her prioriteres det hardt. Skulle egentlig ha båt, men det er jo bare idioti:p Ja, flott med kvalitetsbevisste 20-åringer her;)

Finfin samling du er i ferd med å etablere... :)

Takk @Dr. Fiddy
Men du legger vel opp til det. Er det noe du savner?;)

Redigert av en moderator: