WatchTime Magazine

Medlem
6. nov. 2009
Sted
Østlandet
Hei, har sett meg lei av å kjøpe WatchTime hos narvesen, og bestilte magasinet fra deres nettside i går kveld. Har etter dette ikke fått noe mail fra dem om noe bekreftelse etc på dette.. Er vel en god del av dere andre som har gjort dette før og lurte rett og slett bare på det kommer en sånn mail og evt hvor lang tid det tar erfaringsmessig?

(ved et raskt søk her inne fant jeg ingen ting om dette..)

Det vet du ikke før bladet plutselig dukker opp. For min del krevde det 3 forsøk før jeg fikk noe som helst.

En dag kom det en bestillingsbekreftelse i posten, men da var det sikkert 2 måneder siden forrige forsøk på bestilling...

Jeg pleier somregel å kjøper WT når jeg skal offshore, men jeg sliter litt med arkivplass hjemme, så vurderer sterkt å konvertere til iPad-versjonen.

Jeg bestilte abonnement gjennom Bladkongen.no. Fikk bladet etter et par måneder og et par mailer.. De påsto at det tok tid og sende fra USA! Ser at flere her inne har fått bladet sitt idag, så håper mitt er rett rundt hjørnet :)

Jeg bestilte abonnement gjennom Bladkongen.no. Fikk bladet etter et par måneder og et par mailer.. De påsto at det tok tid og sende fra USA! Ser at flere her inne har fått bladet sitt idag, så håper mitt er rett rundt hjørnet :)

Bladkongen.no har jeg også prøvd en gang. Dog et annet blad, men husker det var mye styr der også.

Brukte MasterCard som betalingsmåte og derifra er i alle fall summen nå trukket ut, så får satse på det ordner seg :)

Fikk ingen bekreftelse hverken pr. mail eller post før bladet dukket opp i postkassen.
Men.... Visa`n ble belastet så jeg regnet med at det ville dukke opp etterhvert og det gjorde det etter snaue 2 mnd.
Etter det første bladet har de kommet som de skal.

Jeg anbefaler sterkt ipad versjon. Når det har vært diskutert artikler her på forumet har jeg funnet dem på ipaden.

Fikk siste nummer som givaway av lokale urmakeren og har rukket å lese en artikkel før minsten bgynte å bruke det for å lindre kløe i gummene, så for meg personlig plager deg meg ikke nevneverdig at jeg ikke har følelsen av et stort blad i hendene. Reklamene er skitlekre, gjerne med innlagt video, og alle bildene kan du ta opp i fullskjerm i høyere oppløsning.

Her er to eksempler på det. Fotografert med iphone4 kamera av skjermen på ipaden. Er altså rimelig mye bedre enn det som kommer frem her.

70ef35b6.jpg

86d8e54d.jpg

Fikk ingen bekreftelse hverken pr. mail eller post før bladet dukket opp i postkassen.
Men.... Visa`n ble belastet så jeg regnet med at det ville dukke opp etterhvert og det gjorde det etter snaue 2 mnd.
Etter det første bladet har de kommet som de skal.

Så det vil si jeg får kjøpe den juni utgaven som kommer nå rundt hjørnet hos Narvesen? (Noen av dere med abonoment har fått det i dag ser jeg ;))

Jeg anbefaler sterkt ipad versjon. Når det har vært diskutert artikler her på forumet har jeg funnet dem på ipaden.

Vis du fikser meg en gratis eller billig iPad, så skal jeg gjerne lese det der ;)

Noen magsiner liker jeg forøverig og ha i hylla, synes det er litt sjarm og har spart en stund på både WatchTime og 00/24 WatchWorld

Vis du fikser meg en gratis eller billig iPad, så skal jeg gjerne lese det der ;)

Noen magsiner liker jeg forøverig og ha i hylla, synes det er litt sjarm og har spart en stund på både WatchTime og 00/24 WatchWorld

Du sparer 24 kroner pr utgave så den ipaden har jo lett tjent spart seg inn på en ti års tid;)

Fikk i går en bekreftelse på mitt abo. hos WatchTime i posten:) Fikk dog ikke noe blad, så regner med at jeg må kjøpe juni utgaven på Narvesen denne gangen også...

54d09ef8-b111-b267.jpg

Ikke fortvil.
Først ble penger trukket fra kortet mitt.
Etter en stund kom bekreftelsen i form av en lapp i posten.
Så tok det enda litt lenger tid hvorpå jeg sendte en litt sur mail.
Etter enda litt mer tid kom det et svar på mail hvor de ba meg slappe av litt, for bladet kommer når det kommer...:D
Så endelig kom bladet i posten. I lykkerusen var jo selvsagt alle sure miner glemt.