Welder

Medlem
15. juli 2009
Innlegg
6.520
Noen som har vært borti disse klokkene?
Samme designer som står bak U-boat, men istede for swiss made urverk, så er det Miyota Quartz, og til en langt billigere penge.

I likhet med U-boat så er det et stort særpreg over klokkene. Blir nok litt for mye for meg, men ganske kule klokker.

Her er en fra K24-serien
4126605775_a2875a5658_o.jpg
 
Welder K24 3303

Hei

Jeg er ny her og har ikke så mange dyre klokker enda, men de kommer etterhvert. Jeg har en Welder K24 3303. Det var et impulskjøp på ebay! Jeg syns designet er veldig kult, men jeg har ikke noe greie på urverk, så det er først nå i den seinere tid jeg har funnet ut at Miyota ikke er all verdens urverk..

Har lest en del tråder her og ser at folk setter pris på wrist shots hehe

Klokka er svær!

PB033038.jpg


PB033033.jpg


Jeg er svak for dykkerur og neste kjøp blir nok en Breitling Superocean eller Avenger. Må være svært og tungt :p
 
Vet ikke hva prisene ligger på her hjemme, men de har mange forskjellige modeller og på Ebay koster de alt fra 3000 til 15000 kr..
 
En smule Graham inspirert IMO.
Disse blir litt for voldsomme for meg.
Et utslag av "oversize" trenden.
 
Det første jeg tenkte var vulgært, og etter å ha tenkt litt til...fremdeles vulgært.
Men selvsakt, smak og behag.
 
blir litt for Uboat - aktig for meg ,(har ikke den store kjærlighet til uboat som ur)
synes forøvrig Graham har et par spennende ur
flere av disse er selfølgelig vel ekstreme i utseende også
dog synes som sagt et par av dem er ganske kule
blant annet "chronofighter oversized gmt blue steel"
http://www.graham-london.com/en-gb/collection/chronofighter/oversize-gmt-steel/2ovgsb26a.aspx#
Nå er det vel slik at størrelse og mål ikke er alt
utformingen har en like så stor rolle på hvordan et ur oppleves om ikke større
mange kule overdimensjonerte klokker der ute, Nå er det jo in med "bigger the better"
bare synd jeg innehar puselanker selv :D