En stund nå har jeg vurdert ny klokke, ønsket har i lengre tid vært en Breitling Avenger Seawolf II. Muligens med gul skive (lets face it, hadde sikkert blitt sort skive). Med tanke på at tiden begynte å bli inne for å gå til innkjøp av det nye målet. gikk jeg til Protid i Bodø for å prøve klokken på hånden. Jeg hadde sett for meg en stor om mektig klokke som skulle dekke håndleddet godt. Da klokken var kommet på hånden føltes det ikke riktig, skiven så for liten ut. Kassen er jo en stor fin klump, men mistet litt av det jeg så for meg da jeg fikk klokken på.
Nå som jeg er blitt usikker som bare det, er jeg selvsagt ute etter tips og forslag til hva som kan gjør seg bedre enn Seawolfen, ser for meg en klokke som måler over 45mm. behøver ikke vær en "Diver" prisen setter jeg til max 30.000,- (35.000,-)
er ingen Tag Heuer fan og det føles som Brietling ble litt uaktuelt.
ser fram til god inspirasjon. =)
Nå som jeg er blitt usikker som bare det, er jeg selvsagt ute etter tips og forslag til hva som kan gjør seg bedre enn Seawolfen, ser for meg en klokke som måler over 45mm. behøver ikke vær en "Diver" prisen setter jeg til max 30.000,- (35.000,-)
er ingen Tag Heuer fan og det føles som Brietling ble litt uaktuelt.
ser fram til god inspirasjon. =)