Winder 4-6 klokker med "standard" puter

Zawatch

Støttemedlem
Medlem
7. mai 2014
Sted
Nær Oslo
Noen som vet om en med følgende kriterier:

-Puter som også passer i en "vanlig" boks og/eller helst mulig å kjøpe løse puter. (evt. + boks fra samme produsent der samme puter brukes).
-Ønsker innsyn/glass, helst et stort lokk for enkelhets skyld, men mest mulig støvtett.
-Gjerne plass til oppbevaring av flere klokker
-Helst ikke skrå plassering av klokken
-Pen, kompakt
-Ikke for dyr, men kan spandere mer enn typisk ebay-winder om den er som jeg ønsker..

Hensikten med puter som kan brukes også i klokkeboks/koffert, er at jeg roterer også på klokker i separat klokkeboks og winder (og winderens ekstraplasser), uten å måtte bytte puter. Puter kan jeg evt. lage selv av skumgummi, men har lagt merke til at på en del windere så er det enten puter som er smale eller veldig brede, eller en "spesial" holder. Disse passer enten ikke i vanlige bokser, eller så er de så spesielle at man ikke får brukt puter fra boksen eller hjemmelagede puter... Har i dag en winder med smale puter som ikke funker bra i "oppbevaringsdelen" da velter de..

Noen tips/tanker?

Tar gjerne imot tips.
Vanskelig å se hvordan putene er på bilder.

Ønsker noen i skumgummi e.l. slik at de også passer frøknas klokker, og som nevt helst samme puter i winder som oppbevaringsplassene og evt. mulighet å kjøpe flere. Blir nemlig rotasjon mellom winder og oppbevaring annet sted, ønsker å kunne bytte plass uten å bytte puter...